Ik weet nog niet of ik zwanger ben maar zit zijn Mijn sympthomen : Zere borsten/tepels lage rugpijn. mensturatie krampjes obstipatie veel trek Moeeeee heel erg moe. Pijn met uitstraling naar mijn benen en pijn in me lies ook links steeds. Ik ben benieuwd wat denken jullie dames? Ik probeer overal wel een excus voor te vinden. Bijv, Moe omdat ik laat slaap, rugpijn heb ik altijd me borsten doen al pijn als ik denk aan borstvoeding geven hahaha dus die zijn altijd gevoelig, mijn darmen (ik heb het prikkelbare darm syndroom) dus die hebben altijd kuuren. veel trek kan tussen me oren zitten en ongi krampen omdat mijn ongi naderd hahaha zo heb ik alles geanalyseerd en kan ik op naar de 2de ronde.. Of denken jullie dat ik zwanger zou kunnen zijn?
Het lijken indd wel zwangerschapskwaaltjes.. Zie dat je over 4 dagen kan testen, je kan alvast een testje wagen van kruidvat, die zijn heel gevoelig.. Bij mij gaf hij 4 dagen voor NOD al positief aan . Succes in ieder geval
Thnx voor je antwoord! ik durf nie, ik heb dinsdag een testje gedaan en die was negatief en als ik nu een cyclus van 30 heb dan is het nog te vroeg, bij mijn eerste heb ik ook 4dagen voor NOD posi getest maar ik denk zelf om zondag op zn vroegst te testen.
Hoi! Hier hetzelfde! Al is het nog veel te vroeg... Zal in het kort mijn verhaal vertellen. Ik slik de pil al sinds mijn tienerjaren, 2x bewust gestopt en 2 prachtige jongens gekregen. Nu ben ik de laatste tijd weleens laks geweest, sexleven op een laag pitje, af en toe een pil vergeten. Stom, ik weet het. Nu ben ik 21 mei voor het laatst ongi geweest, in de 1e week de pil vergeten en te laat ingenomen en sex gehad. Sinds afgelopen maandag voel ik me raar. Steekjes in onderbuik, soms uitstralend naar liezen, gevoelige tepels, vocht uit tepels, enorm reukvermogen en met vlagen misselijk, zeker bij sterke geuren. Ik ken m'n eigen lichaam het beste en heb dit nog nooit gehad tijdens mijn pilgebruik. Ik vermoed dat ik zwanger ben, maar dan heb ik de eerste symptomen wel heel snel na een eventuele bevruchting. Deze gevoelens en symptomen heb ik al sinds maandag en nu nog steeds. Uit voorzorg en ik gestopt met mijn pilstrip, heb foliumzuur gekocht en alvast zwangerschapstesten besteld. Ben ik nu heel voorbarig? De 18e zou ik weer ongi moeten worden, nu zal ik van de week wel een doorbraakbloeding krijgen omdat ik voortijdig gestopt ben met de pil ( en ja, ik let wel op, geen sex! ) De 15e wil ik een vroege test doen,maar dat duurt nog een week! Wat denken jullie van mijn verhaal?
heel eerlijk het klink wel als wat sympthomen en vooral als jij je zo ook voelde bij je andere zwangerschappen, maarrrr het is wel een beetje vroeg dus ik wil je niet teveel valse hoop geven, ik zal voor je duimen dat je zwanger bent! Mocht je dat wensen natuurlijk.
Dank je voor je meedenken. We hebben ongeveer een jaar geleden nagedacht of we nog een derde kindje wilde. Toen hebben we besloten om het er bij twee te houden, praktisch gezien. Bijna uit de luiers, kamer erbij maken, we hebben het gezellig zo met z'n 4en. Dus kinderkamer verkocht, maxicosi en box weg... Maar het zou absoluut welkom zijn en een enorme verrassing zijn als het zo is. Mijn man was ook gelijk enthousiast, als het zo is, dan is het zo en gaat het helemaal goed komen! Wanneer ga jij testen, zondag toch? Bij mijn eerdere zwangerschappen heb ik deze gevoelens niet gehad, bij de tweede wel de eisprong gevoeld en het vermoeden dat het weleens raak kon zijn, maar niet zo heftig als nu. Daarom heb ik gelijk het sterke vermoeden dat het een meid is, als ik zwanger ben. Als ik niet zwanger blijkt te zijn, zal ik toch even teleurgesteld zijn en misschien dat we dan later toch nog voor een derde zullen gaan. Want het idee om zwanger te zijn is toch wel weer heel speciaal!
Jaa ik begrijp helemaal wat je bedoelt, wij hebben na bijna 6jaar besloten om tog ook voor een 2de te gaan dat is wel weer helemaal nieuw opeens haha. Ik hoop voor je dat het zo is, en anders een teken dat jullie misschien wel toe zijn aan een derde mocht het willen lukken! Hier was hubby gisteravond kip aan het opwarmen in de magnetron toen kwam hij naast me zitten en bij de geur van kip moest ik rennen naar de wc om te kotsen. toen moest ik aan jou bericht denken over testen en heb ik vanochtend een gokje gewaagd, maar die geeft helaas negatief aan. Mijn NOD is dinsdag. Zou het kunnen dat het te vroeg is? ik zit op 9dpo is dat te vroeg om te testen? anyways ik krijg steeds meer sympthomen maar ik heb alleen nega testen. Bij mijn eerste was ik vrij snel zwanger, maar dat hoeft natuurlijk niks over nu te zeggen.
Ik denk idd dat je nog iets te vroeg bent. Welke testen heb je, gevoelige of normale? Ik heb zo'n pakketje besteld met twee gevoelige en 8 gewone. Bij mijn andere kids heb ik 1 dag voor mijn NOD getest en toe was het positief, daarom wil ik nu ook niet eerder testen dan volgende week vrijdag. Dan is m'n moeder ook jarig, dus dat zou een superleuke verrassing zijn! Volgens de test kan ik 6 dagen voor NOD testen en vrijdag is het 4 dagen ervoor. Maar mijn NOD is natuurlijk gebaseerd op pillgebruik en niet echt natuurlijk. Ben benieuwd wanneer mijn doorbraakbloeding komt, laatste pil heb ik dinsdag ingenomen. Oeh, bah als je inéén keer zo misselijk wordt! Ik heb het ook, gelukkig niet dat het eruit komt. Zo even een boterhammetje eten, dan zakt het weer wat! Ik zou voor de zekerheid tot minimaal zondag wachten, je wordt gek van die onzekerheid! Nega testen en positieve symptonen! Ik hoop voor je dat het ook raak is!
aaah hopen dat je zwanger bent! je bloeding zal ook niet lang op zich laten wachten denk ik. Ik geloof ik Feb maar heb niet zo goed uitgerekend wilde eerst weten of het echt zo is hahaha. Nu opeens (misschien omdat ik druk ben vandaag) geen sympthomen meer, alleen misselijk maar geen gevoelige borsten of iets wel heel veel menstruatie achtige krampen. dus ben onzeker of ik niet toch zwanger ben.. Ik wacht idd gewoon tot zondag of maandag voor de zekerheid. voor jou ook spannend zeg! Ik heb getest met die van de kruidvat dus die hebben wel meer HCG nodig dan die overgevoelige van de websites, ik wacht deze ronde af en anders koop ik ze voor de volgende ronde.
Jezelf niet gek maken hoor! Logisch als je met andere dingen bezig bent dat je minder je symptonen voelt! Erg he dat wachten. Ik kan ook echt niet wachten, gewoon omdat ik met mijn eerdere kids dit gevoel niet zo vroeg had, maar ook tijdens de pil niet. Maar ik moet wel, want te vroeg testen heeft toch geen zin! Ik hoop voor je dat je de testen niet meer nodig hebt na aanstaande zondag/maandag! Ik heb ze besteld via 123... 10, voor 10 testen! Gelukkig komende week ook een drukke week voor de boeg, dus het is zo vrijdag....
hahaha ja en ik ben al zo ongeduldig! Welke site had je? das niks 10 voor 10eu misschien heb ik ze na maandag toch nodig haha fijn dat je het druk hebt volgende week, dan denk je er minder snel aan! Fijne avond!
Ik weet niet of ik hier reclame mag maken, maar als je even googled op 123 en dan testen, dan vind je het wel! Jij ook fijne avond!
Hoi 2de wolk, hoe gaat het? Hoe voel je je? Vandaag is mijn doorbraakbloeding begonnen! Verder een opgezette onderbuik en zelfs een lichtelijk zwangerschapslijntje.... Maar misschien zat ie er al en valt het me nu pas op?
wat goedddd!!! Ik hoop voor je dat de streep dikker wordt enuh een streep is een streep zeg ik altijd! Ik helaas niks dus ik denk dat het deze ronde toch niet raak is helaas ik wacht tot ik ongi wordt en anders na 2 dagen toch weer ff testen...vanmiddag laat in de middag (18uur) had ik getest en hij was negatief dus ik weet het gewoon niet. we zullen zien.
Dat zou erg jammer zijn zeg...maar wie weet is t nog te vroeg? Als ik jou was zou ik dinsdagochtend nog een keer testen. Nee, geen lijntje op een test, maar op m'n onderbuik bedoel ik! Of bedoelde jij dat ook? Succes met wachten weer op hopelijk GEEN ongi, maar tot je volgende test...
hahaha stupid me! Ik dacht echt een dun lijntje op je test hahahaha ik ben even niet bij. Jaa ik wacht het gewoon even tot dinsdag af en dan zien we wel verder, maar voor nu heb ik toch wel het gevoel dat het niets is deze maand
Heyhey Over 7 dagen kan ik pas testen. Maar zit zo in de spanning...ik heb een aantal symtomen zoals fijne bultjes op me hals en dat had ik normaal nooit, en puistjes in mijn gezicht. Verandering van de stoelgang, misselijk en hoofdpijn. En wat ik ook raar vond is dat een paar vrienden naar mij toen kwamen en vroegen of ik zwanger was, dat heeft mij ook een beetje na laten denken. Wat denken jullie??? groetjes only