Hoi, Er moet wat uit omdat ik nieuwe op het oog heb Te koop Calin Blue painted PINK... maat m. Superfijne, dunne doek in de supermooie kleur Roze echt knalroze, is supermooi geverfd, geen vlekken of verkleuringen. ( zoek even foto op ) Didymoss Jakob maat 6 ( of 5 meet het even na ) supermooie herfst/winterdoek. Al heerlijk zacht en knoopt echt superfijn!! Doe een goed bod!!
Hoi, heb op zich wel interesse in een draagdoek. Vind de Didymoss wel wat. Dat is een niet rekbare stof toch? Hoe lang is maat 5 of 6? Is dit niet heel lang? Kun je anders ff pb-en wat voor prijs je zelf in gedachten hebt? Ik vind de nieuwe doeken echt veels te duur , dus ik verwacht wel een 'zacht prijsje'! Vind het wel onhandig om een tweedehands DD te kopen als je hem niet vooraf zelf kunt zien/voelen... Nouja, PB maar, dan reageer ik wel Groetjes, Jem
Foto toegevoegd Calin Blue maat m: *let niet op de knoop, was een beetje lastig knopen met de neushoorn*
Even een normale foto van de doek Heb maar een heel klein beetje iets anders op het oog Wil de doeken ook nog best wel even strijken en wassen indien gewenst!
Hoi! Kijk even in mijn album *KLIK* voor superleuke kleertjes! Probeer er vanavond nog meer op te zetten! Nu staat er maat 86/92 voor een jongetje op een heel mooi setje van Cakewalk maat 74 voor een meid! PB mij je bod en wie weet gaat je kleintje weer goed gekleed de winter door!! Groetjes!!