Hi meiden, Even mijn onzekerheid van me afschrijven hoor. In de hoop dat iemand me wellicht gerust kan stellen. Afgelopen maandag m'n eerste positieve test in handen gehad. Goed teken toch? Maar behalve dat merk ik echt helemaal niks. Geen zere borsten, niet moe, niet misselijk,helemaal niets Heb al een echo gehad omdat mijn laatste menstruatie 19 september was en de vk toch even wou uitsluiten of ik niet misschien toch al verder zou zijn. Dit is niet het geval want er was 'nog' niets te zien. Behalve dat m'n baarmoederslijmvlies mooi dik was. (Dit was afgelopen vrijdag) Nu twee lange weken wachten en begin ik weerlekker onzeker te worden. Had gisteren nog wel digitale test gedaan en die gaf aan 1-2 Nu mijn vraag. Vanaf hoeveel weken merkte jullie wat aan je lichaam en kregen jullie symptomen?
Ik zou me niet te druk hierom maken, ik ben nu 15 weken zwanger en heb nog steeds geen klachten (alleen dat ik nu bijna niet meer in mijn eigen kleren begin te passen ). Sommige vrouwen hebben geen klachten, maar moeten wel rekening houden dat ze verder in de zwangerschap (andere)klachten kunnen krijgen. Dit vertelde de verloskundige mij ten minste
Het is echt verschillend per zwangerschap, de ene is super misselijk de ander houd niks binnen en de ander heeft de hele dag door honger ( ik dus) Ik zou zeggen wees blij dat je nergens last van hebt, zou echt heerlijk zijn denk ik.
Ik heb ook nergens last van gehad.. Gevoelige borsten zul je ws nog wel krijgen, dat hebben de meeste vrouwen wel.. Dat begon bij mij rond een week of 6/7 Gefeliciteerd trouwens!!
Allereerst Gefeliciteerd! Om heeel eerlijk te zijn.. heb ik ook nooit gemerkt dat ik zwanger was.. het was dat mijn vriend het op viel dat ik iets meer honger had dan normaal en die trok gelijk de conclusie dat ik zwanger zou zijn.. En ik vond dat maar "onzin" . En omdat hij ongeduldig was omdat hij het wilde weten hebben we de volgende dag een test gekocht.. mijn mond viel wel effe open toen die positief bleek te zijn.. Ben later rond de 8/9 weken wel een aantal weken echt moe geweest maar dat was het hem ook. Zit nu op 18 weken en voor de rest ook nergens last van tot zover
Wees nu maar blij, waarschijnlijk komt dat per week 5/6 En sommige vrouwen hebben gewoon geen kwaaltjes!!
Vanaf 5.5 a 6 weken worden eventuele klachtjes meestal wel wat meer, maar ik heb toen ik zwanger was van mijn dochter in die eerste weken ook nergens last van gehad hoor! Achteraf wel wat kleine dingetjes, maar ik voelde me prima. Ik heb volgens mij toen überhaupt pas met 4+3 getest omdat ik me niet kon voorstellen dat die test positief zou kunnen zijn...
Bedankt meiden. Wacht t rustig af, meer kan ik toch niet doen. Dat van dat honger hebben herken ik overigens wel hihi...vooral snachts..
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! kwaaltjes hoef je inderdaad niet te hebben,bij mij was het pas vanaf week 8 tot week 14,maar ook echt minmaal. Moe ben ik nooit echt geweest ofzo.Het was vooral het eten wat opviel Bij jou nu ook het eten dus je hebt al een ; kwaaltje'
Ten eerste natuurlijk gefeliciteerd! ik zou me als ik jou was daar geen zorgen over maken er zijn meiden bij die de hele zwangerschap door bijna geen symptomen hebben ... ik had bij mijn eerste en 2de zwangerschap alles wat je maar kunt hebben zeg maar en nu voor de derde keer zwanger en heb helemaal nog nergens last van en ik maak me er niet druk om anders ga je alleem maar lopen piekeren wat natuurlijk ook niet goed .... ik zou zeggen wacht rustig af wat er allemaal nog mischien wel gaat komen .
Bij mijn jongste zoontje en deze zw kreeg ik rond 5.6 weken last van misselijkheid. Bij mijn zoontje nooit gespuugd, nu wel. De ene dag voel k me beter dan de andere dag. Heb nog geen een steekje of krampje down under gevoeld... Voel me wel ellendig, blehh.. Lekker van genieten hoor...geen klachten!! Oh en ik had zowel nu als bij zoontje nooit geen last gehad van mijn borsten, niks noppes nada...ook geen stuwing ofzo na de bevalling...dus zegt ook niets..
Heeeyy.. Ik heb op zich ook weinig last van symptomen. Alleen wat sneller honger, zere borsten en dat was t. Maaar die zere borsten doen echt zeer. Ik wordt er snachts echt wakker van, van de pijn.
Ik heb weinig symptomen de ene dag en de andere dag echt hartstikke beroerd. Heb net een nachtdienst gedraaid en voel me super fit, al weet ik dat dit zo om kan slaan na een paar uurtjes. Ben ook erg onzeker hier.. Volgende week de echo en dan ga ik denk ik pas echt geloven dat het zo is. Heb helemaal geen last van moeheid tot nu toe, eerder dat ik meer energie heb wat ik echt heel vreemd vind. Vorige keer toen het mis ging juist hele extreme aanvallen van vermoeidheid dus het zegt ook niet alles denk ik dan maar.
Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger.. Ene dag erg misselijk, andere dag buikpijn, gevoelige en grotere borsten en Tepels zij. Altijd aanwezig. Moe ben ik altijd wel wat vooral savende maar had ik hiervoor ookal. Andere dag nergens last van en heb je bijna het idee niet eens zwanger te zijn... Zo apart! Maar verschild dus overal.