Oh wat spannend hier! En gefeliciteerd Janneke! Ik moet ook afwachten tot NOD (vrijdag) mag van manlief pas zondag testen om teleurstelling te voorkomen. Pfff... Las ook mee, topic sprak me aan want heb ook sinds een paar dagen veel witte afscheiding, kan me niet herinneren dat dat vorige maand ook was. Wel bewust geklust dus nu afwachten net als jullie... spannend! Ik blijf meelezen! Succes allemaal!
nee postbode is niet geweest hij reed de hele straat voorbij . Was is alle staten !!! Morgen maar weer opnieuw urine apart zetten hopen dat de postbode nou wel komt ZUCHT
Janneke gefeliciteerd. En is de postbode al geweest vandaag? Wij heben gisterenavond nogmaals getest en nu was de streep goed zichtbaar. Dus ik stuur jullie volop hcg. En duim vor julie dat het ook raak is! Groetjes petra
Twee negatieve testen en 6 dagen overtijd. Nu witte waterdunne afscheiding. Confused! Geen menstruatie kwampen en doe af en toe een tampontest. Niets! Of nu gewoon ongesteld, of een mooie positieve test. Niet geen van beide want daar raak ik van in de war! Hoe is het met de rest van de dames die hun NOD naderen en bijna mogen testen? xx
Wel balen dat het 6 dagen alweer later is en je nog steeds aan het wachten bent. Ik zou knettergek worden... Ik hoef nog maar 5 dagen te wachten en het liefst zou ik 5 dagen achter elkaar gaan slapen, zodat de tijd sneller gaat... met dit weer schiet het ook al niet snel op en gaat de dag langzaam voorbij.
Hoi hoi, vandaag was NOD en nog niets..... spannend! Bij jou ook nog erg spannend/verwarrend Nijntje!! Nog maar even je geduld op de proef stellen dan???! Zal niks anders opzitten helaas... Succes!
Petra: gefeliciteerd, wat fijn voor jullie, dikke kus. Nijntje: wat vervelend dat de testen nog niks aangeven, ik blijf voor je duimen. En natuurlijk duim ik ook voor de rest Hier zijn we nog helemaal in de wolken, ben zo blij. Mijn vriend ook en was heel erg verrast toen hij dinsdag terug kwam van vakantie. Zondag ga we samen op vakantie, met zijn drietjes . Ik weet niet of we daar internet hebben, dus misschien duurt het 2 weken voordat ik kan kijken hoe het met jullie gaat. Liefs
@ Janneke7, echt helemaal te gek voor jullie! Hoe voel je je verder? Waar gaat jullie vakantie heen? @ Henkelien, spannend voor je! Ik kan je vertellen dat mijn geduld aardig op raakt.. @ miepjemiep, over geduld hebben gesproken! Ik ben eerlijk gezegt wel blij met de afleiding die de zomerdagen met zich mee brengen.. Maar goed ondertussen 7 dagen verder, geduld is zo'n beetje op, het weer is minder (dus werkt ook niet echt mee), geen menstruatie, wel licht bruine afscheiding trouwens vanmorgen. Of ik heb gewoon een dwars ei dat nu pas bedacht heeft dat het handig is om zich wel te gaan nestellen zodat dit warhoofdje een positieve test in haar handen kan houden..of het is toch gewoon mijn menstruatie. Tot slot nu geen licht bruinige afscheiding meer.
Wow dames... vanmorgen met man getest en.... een duidelijke 2e streep! Volgens mij ben ik zwanger!!! AAaaaah had er echt nog niet op durven hopen zo snel, 2e ronde. Owwwwww ik hoop dat alles goed gaat!
@nijntje jaaaaaah, geduld hebben we normaal wel, maar nu even niet. @henkelien, woooooooooow gefeliciteerd!
@ henkelien, van harte gefeliciteerd!! @ miepjemiep, ik hoop niet dat wij de outsiders zijn..Iedereen die heeft meegeschreven aan dit onderwerp, heeft zo'n beetje een positieve test in handen. Voor jou heb ik sowieso goede hoop Ik hoop dat je netjes rond je nod positief test! Ik begin een klein beetje de hoop te verliezen.
Hoop houden meiden! Zo veel dagen overtijd moet iets goeds opleveren toch?!!! Ik duim voor je! En... thanks! Vind het wel heel spannend hoor!
Ik hoop natuurlijk voor iedereen een goede afloop Ben ook best benieuwd hoe het met een aantal andere dames gaat...l
Kan me voorstellen dat je het spannend vindt! Hoe voel je je verder? Thanks, je zou het denken indd! Het is frusterend zo. Ik ga morgen weer testen.. Ik gun ook iedereen een positieve test! Ik ben ook wel benieuwd naar de rest van de meiden.. @ Tamararonald, hoe is het? Al getest? @ Melia, hoe is het met je kwaaltjes?