word hier zo gek van, cyclus van slag of innesteling??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door natasjah4, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natasjah4

natasjah4 Lid

24 okt 2011
    71
    2
    8
    me cyclus is totaal denk van slag :( baal daar van als stekker..
    afgelopen maand was ik na 26 dagen ongesteld (nog niet zo schokkend met normaal 28 dagen maar vond het wel vreemd)
    en nu was het al na 24 dagen!

normaal gesproken 1 a 2 dagen volop bruin verlies van te voren, maar nu is me cyclus zo:
    zondagavond, iets bruin verlies.
    maandagochtgend helder roos met slijm
    tampons gebruikt, kon ik rustig een halve dag laten zitten, wel helder rood verlies, ook bij afvegen, maar niet zo veel als normaal
    dinsdag middag minimaal tot niet meer.. en dan vooral bruin. sinds gisteravond al geen tampon meer in niks.. en totaal geen verlies meer.

mijn gedachten gaan naar een innestelingsbloeding.. maar daar lijkt het bloedverlies me echt teveel voor (was wel minder dan normaal de hoeveelheid bloedverlies maar wel duidelijk helder rood)
    ook heb ik sinds zondag last van me onderrug(heb ik normaal nooit tijdens me menstruatie)
    de laatste keer dat ik dat had was ik zwanger en ookal heel vroeg (is toen helaas misgegaan) voor de rest heb ik geen klachten.

waarschijnlijk is me cyclus van slag, en hoop ik weer van alles.. wat vinden jullie hiervan??
    ohja kan niet van het ontpillen komen want ben gestopt met de pil in okt 2011.

veel liefs natasjah

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik heb het ook gehad 5 dagen na mn eisprong, veelste vroeg en veelste weinig.. bleek toch mn ongi/doorbraakbloeding te zijn ;) was overigens mn 2de ronde..

3. MommyNin

MommyNin Lid

26 jul 2012
    11
    0
    0
    NULL
    paramaribo, suriname
    Ik heb ongeveer het zelfde maar dacht niet eens aan een innesteling. Ik heb nu al 2 testen gedaan en ben niet veel wijze geworden.
    Heb sinds mijn menstruatie moest beginnen (21 juli tot ong. 26 juli) last van menstruatiekrampen buikpijn enz. Maar heb geen druppel rood bloed gezien, het was alleen bruin en tampons die ik verwisselde zat amper wat op. Het was bij mij ook maar 3 dagen ofzo niet langer en absoluut niet zoals normaal ( denk aan buikpijn ziek in bed 1e 2 dagen rugpijn migraine).
    Nu dus alleen nog steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden, in combinatie met een soort van spierpijn (?) in m'n buik.
    Heb me laten vertellen dat het inderdaad een innesteling kon zijn maar heb er verder ook weinig verstand van.

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Zou in het geval van zo weinig bloed over een weekje nog eens testen.. is het negatief toch maar weer opnieuw gaan tellen vanaf de eerste dag van de bloeding

5. natasjah4

natasjah4 Lid

24 okt 2011
    71
    2
    8
    Gek, ongesteldheid lijkt weer terug te komen, bruine afscheiding.. normaal heb ik dát daarvoor, naar nu dus daarna

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Omgekeerd :( .. vreemd ja, maarja ik zou toch gaan tellen en strakkies een keer een testje doen voor de zekerheid maar nu uitgaan van ongi.. kan het nooit tegenvallen :)

7. natasjah4

natasjah4 Lid

24 okt 2011
    71
    2
    8
    Vind het ook raar :s nog steeds beetje raar gevoel in buik, maar kan ook komen omdat ik sinds net aan de de diarree ben (fijn om te weten he :p) ik ga er ondertussen van uit dát ik gewoon Ongi ben geweest... Als ik volgende week nog steeds na het werk last heb van onderrug(bij me vorige zwangerschap was dat zo) gooi ik er een test tegen aan, verwacht er niks van maar meer voor zkkrheid..

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ja zo zou ik het ook doen :) Ennuh ja zeer fijn om te weten, alle ins and outs .. nou meis als je ziet wat hier op zp allemaal voor praat langskomt, maakt dat echt niet meer uit :D

9. natasjah4

natasjah4 Lid

24 okt 2011
    71
    2
    8
    Dát is ook weer zo, wel fijn dát je hier alles kan neerzetten :) hoelang ben jij al bezig als ik vragen mag? Al kinderen?

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Nee eerste kleintje.. 4de ronde nu .. maar lange cycli, dus gaat allemaal wat langer duren denk ik..

Inderdaad fijn dat je hier alles kwijt kunt :) en fijner nog, een reactie krijgt ;)

11. natasjah4

natasjah4 Lid

24 okt 2011
    71
    2
    8
    4de ronde is nog niet zoveel, als ik soms meiden lees denk ik Zodejuh hoe houden ze het vol..
    Lange cyclus us Idd irritant, maar het hoeft natuurlijk maar 1x raak te zijn ;)

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ja inderdaad en dan neem ik die eeuwig durende cycli graag voor lief!.. nouja de cycli duren ook weer niet SUPER lang, alleen ei op dag 28 is gewoon vervelend, steeds 4 weken wachten na die ongi grrrrr :x

Deel Deze Pagina