geen bloed roze/bruin/rood verlies?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pina82, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hai,

korte vraag; POLL: ben benieuwd of er zwangeren zijn die geen bloedverlies of veeg hebben gehad na eisprong/ innesteling/ rond nod.
    Gewoon benieuwd!

We focussen er zo op of we iets zien in het toiletpot, maar MOET je dit eigenlijk hebben of is het ook wel's zo dat je geen veeg/ afscheiding hebt?

Ben benieuwd naar jullie reacties!:)

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik ben twee keer zwanger geweest. Ik heb helemaal geen bruinverlies gehad, of roze slijm of rood bloedverlies, helemaal niks. Niet rond de eisprong, innesteling, NOD of later in de zwangerschap.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ook niet. Volgens mij komt een innestellingsbloeding vaker niet dan wel voor, dus ik zou me er niet teveel op focussen.

4. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik heb ook nooit een drup of veeg van rood/bruin/roze/oranje gezien. Niet voor mijn nod, niet bij m'n 1e zwangerschap en tot nu toe ook niet.

5. Schildpad

Schildpad Actief lid

3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Dit is mijn eerste zwangerschap maar ook bij mij geen drupje bloed of roze slijm gehad tot nu toe! Ik heb er wel altijd goed opgelet met afvegen maar niks kunnen zien.

6. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi ik heb 3 zwangerschappen gehad bij de 1ste en laatste wel allebei jongens en bij me dochter geen bloed

X S

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    hier ook niet bij innesteling

8. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hier tot nu toe ook geen bloed/rozige afscheiding of iets dergelijks gehad.

9. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Bedankt voor al jullie reacties! ZO zijn weer een hoop meiden gerustgesteld, waaronder ik.

Mijn temp is gezakt, maar 2 dagen te vroeg. echt heel gek. je temp moet bij zwanger zijn toch altijd hoog zijn/ blijven of stijgen?? Zakkende temp is een slecht teken he? Oei oei.. ik denk nieuwe ronde nieuwe kansen voor mij.

Iemand zwanger en ook deze ervaring gehad??

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je zwanger bent, blijft je temperatuur inderdaad hoog. Als 'ie daalt, is dat vaak een teken dat je ongi eraan komt. Maar ik hoop het natuurlijk niet voor je! Succes!

11. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hier bij de eerste geen bloed gezien (maar ik nam utrogestan ivm vruchtbaarheidsbehandelingen dus dat kan daar aan liggen ook). Nu 3 dagen voor NOD heel licht roze verlies en 1,5 weken na NOD bruinverlies.

Ik begrijp dat het kan maar dat je dus absoluut geen bloeding moet hebben om zwanger te zijn.

12. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen bloed bij mij....of bruin of iets dergelijks. Totaal onopgemerkt gegaan...

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik had het een maand daarvoor wel dus ik dacht misscien is het wel raak maar dus niet. Die maand daarop was het wel raak en toen heb ik geen druppel bloed gezien heel de zwangerschap nog niet gelukkig.

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nope totaal niets gezien.

15. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Ik heb alleen een heel klein beetje bruin gehad en meer niet!

Deel Deze Pagina