Hai! Mijn witte handdoeken zijn eigenlijk een beetje grauw geworden...maar ze zijn zo fijn! Heeft iemand een tip om ze weer lekker fris en wit te laten worden?? Of zijn ze gewoon overleden en moet ik even andere gaan halen? Thanks!
Ik heb ook witte handdoeken, (heb alles wit eigenlijk) Daarom heb ik ook altijd een grote witte was. Bij mij komt er geen ander kleurtje bij in. Als je echt alleen wit bij wit doet, dan blijft het wit. 1x in de zoveel tijd gooi ik en vanisch white bij.... Misschien is dit laatste voor jou ook een optie. Flink de graden upgraden...wie weet helpt dat
Ja ik heb ook alleen echt witte handdoeken.dus niet met een streepje of iets...dus er komt geen kleurtje bij de handdoeken was! Maar ze zijn gewoon niet zo nieuw meer! Denk dat ze dus gewoon aan vervanging toe zijn! x
Werkt dat echt? Want ik heb wit beddengoed wat ook niet meer enorm wit is. Anders haal ik morgen gelijk!
ik heb wel gehoord dat je een steradent tabletje in het wasmiddelbakje moet doen. iemand hier ervaring mee?
Steradent schijnt inderdaad ook te helpen. Reckitt Blauw kun je ook doen (oa bij Kruidvat te krijgen) klinkt stom dat blauw voor de witte was is... maar het is wel zo. Echfa wit is ook een aanrader. Dus voldoende tips dacht ik zo. Als dat dan ook niet helpt... dan zijn je handdoeken vermoedelijk echt aan vervanging toe