Witte hoogglans meubelen

Discussie in 'De lounge' gestart door Biny, 31 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jullie maken het lastig dames :p

2. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Wij hebben alleen maar hoogglanswitte meubelen en ben er nog erg blij mee. Nu is onze baby pas net begonnen met kruipen, dus ik ben ook wel erg benieuwd hoe het zich houdt.
    Onze oudste weet dat hij voorzichtig moet zijn, dus daar hebben we geen problemen mee.
    Onze jongste heeft op zijn kinderstoel een eetblad, dus voorlopig eet hij daar nog van.

Wij hebben destijds toch de gok genomen om deze meubelen te kopen. We hadden een prachtig nieuwbouwhuis gekocht en hadden ook echt nieuwe meubelen nodig. We konden toen kiezen voor houten meubelen, die we toch niet echt mooi vonden en deze over een aantal jaar vervangen of het meteen in onze smaak inrichten. Dus wij hebben voor het laatste gekozen.
    Ik vind het met schoonmaken heel erg meevallen.

Wij hebben veel van onze meubelen gekocht bij www.zen-lifestyle.nl
    Was goed te betalen (geen ikeaprijzen hoor, dat niet) en ook een goede kwaliteit.
    Je kunt het online bestellen, maar ze hebben ook een winkel.
    Daar zijn wij naartoe gereden om het eerst zelf te zien.

Succes met je keuze!

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Denk dat ik het waarschijnlijk toch doe...
    En dan met een folie iets eroverheen ofzo...

Zou t nl heel zonde van t geld vinden als t er na een maand ofzo al niet meer uit ziet..

Wil het waarschijlijk dan bij de IKEA halen..
    Of is dat af te raden?

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Wij hebben een keuken, die moet je af en toe af doen, maar niet zo'n moeite. (dure keukenzaak)
    Eettafel blijft ook wel mooi, 1x een hoekje eraf geschoten bij het timmeren van mijn jongste. (woonexpress)
    Salontafel, daar gaat veel speelgoed overheen en is echt wel licht beschadigd.. Daar heb ik dan ook niets geen tafelkleed oid overheen.
    Zonde, maar was niet zo duur (trendhopper)

Deel Deze Pagina