Te koop aangeboden: Tandemwagen met babynestje van het merk graco,kleur zwart/grijs Kinderwagen van happybaby,compleet met wagenbak,wandelwageninzet(deze kan 2 kanten opgezet worden) en autostoeltje van easybob met adapters.Kinderwagen heeft 4 "vaste"luchtbanden en rijdt er licht.Heeft wel wat gebruiksporen en er moet een nieuw matrasje in de kinderwagenbak.Kleur creme/zwart Ik vind het zonde om deze wagens naar de stort te brengen en misschien kan ik er iemand met een kleine beurs er nog een plezier mee doen. Ook heb ik nog een wit onderstel staan voor bijv een reiswieg.Hier vraag ik 30 euro voor.(nieuw rond de 100euro) Ik vraag voor de tandem 50 euro en voor de kinderwagen ook 50 euro. Voor vragen kan je me een mailtje sturen. Groetjes, Monique
Ga mijn best doen. Vind je het erg als ik em er vanavond opzet?Ben net de bekleding aan het wassen en die is nog niet droog. Groet, Monique
Ja die heb ik.Ik zal proberen de foto's in mijn album te plaatsen. De wagen is van het merk Topmark. Groet,Monique