Ik wilde een cakerol maken. Maar wat ik in de winkel zo lekker vind is dag witte zoete spul. Botercreme is niet zo zoet... Dacht misschien weet iemand het hier wel?!
Dat witte zoete spul. Nouja. een cakerol van de supermarkt of zelf maken zijn wel twee verschillende dingen De botercreme kan je zoeter maken door gewoon meer poedersuiker toe te voegen. of wat meer vanille extract. Er staan genoeg recepten van botercreme op internet. In plaats van gewone poedersuiker kan je beter suikerbakkerspoeder gebruiken.
Ik heb heel veel poedersuiker erin gedaan. Was echt anders hoor. Met een beetje jam erdoor en laag boven op, leek het aardig. Maar toch anders, kijk van de week wel op het pak. Misschien kan ik er wat uithalen..
Carola bakt Zoethoudertjes: De gedecoreerde Zwitserse cakerol Of Zwitserse Cakerol recept | Smulweb.nl
Ik heb er laatst een gemaakt met mascarpone en aardbeienjam erdoor was super lekker maar meer wat fris dan zoet.
Ow noemen ze dat een "Zwitserse" cakerol! Logisch dat daar dan Zwitserse-room ingaat! Leuke ontdekking.