Hallo. Weet iemand van jullie een adres in Nederland waar ze Kutahya porselen verkopen?( Dit is een erg kwalitatief merk porselein uit Turkije) Ik hoor graag. Groetjes
Ik weet niet waar ze het verkopen maar als het goed is zat ik nog vorige week naar een site te kijken. Ik zal even kijken of ik het kan vinden
Hoi Ozzy, Ik heb afgelopen zomer een setje in Kutahya gekocht. Alleen is het merk geen Kutahya porselen, maar Gural porselen Ik raad je aan om je porselein in Turkije zelf te kopen omdat het daar veel goedkoper is. Zonde van je geld.
Meidddd sorry echt ik ben het helemaal vergeten. Ik beloof dat ik morgen zal zoeken naar de site die ik bedoel.
Enise ik heb gekeken...volgens mij is het in Amsterdam dan toch? Als het zo is ga ik daar ff kijken. Thanx
Ozzy die site waar ik het over had is: www.porseleinparadijs.nl En volgens mij hebben ze een winkel in Rotterdam bij de beijerlandselaan
Owww dat is helemaal mooi dan natuurlijk! Ik had al op een forum gelezen dat er bij de beijerlandselaan in de buurt zo een zaakje was, dan weet ik het nu wel zeker. Bedankt dames!