wil ook graag een kerstboom.. maar hoe doen jullie dat met de kids? ik weet zeker dat mijn zoontje er constant aan gaat trekken en hij is nu nog iets te jong om te leren dat ie niet aan die prachtige en glanzende ballen mag komen
Ik zag dat ze bij de HEMA witte bomen hebben. Geen idee of het wat is, en volgens mij is hij niet zo groot, maar het is misschien het kijken waard.
Wij hebben een paar jaar geleden een witte gehaald bij Ranzijn, 180 hoog en met baby blauwe en baby roze ballen erin.. Lampjes konden wij toen niet vinden met wit draad dus toen hebben we bij de action een zooi van die huisjes met lampjes gekocht en die hadden wit draad dus die lampjes gaan in de boom hihi
plastic ballen erin ipv glazen. je kunt kinderen wel iets verbieden maar of ze hun nieuwgierigheid kunnen bedwingen is het 2e. als er dan een valt is het niet erg of gevaarlijk
Joey mag altijd even voelen als hij staat en de ballen moeten er dan nog in. Daarna taalt hij er niet meer naar! Dit doen wij sinds zn 1e kerst (11 mnd)
Nou we hebben sinds gisteren een witte kerstboom hihihi We waren bij de gamma voor iets van het ledikantje, en toen zagen we in een keer een kerstbomenhoekje Daar zagen we een witte al met lampjes erin, nou beter kan niet! En kregen we ook nog eens korting bij de kassa Daarna maar gelijk zwarte ballen gehaald, dus ik ben klaar Nu nog ff wachten tot we hem op kunnen zetten hihi