Hee dames! Wat vinden jullie; Kan witte kleding in de winter?? Heb voor E. een witte jurk gezien en ben verliefd! maar.. twijfel of het kan? wil deze dan combineren met donker blauw ofzo. Graag jullie meningen! liefs xx
Niets mis mee, maar ik zou dat niet schoon kunnen houden. Regen, modder of gesmolten sneeuwbagger.. haha.
Ligt eraan vind ik. Watvoor stof? Ik wil van die rijke stoffen, zwaarder, geweven of wollig en wit dat van het spierwit af is juist heel mooi in de winter. Maar bijv linnen of katoen zou ik niet doen.
Witte jurk vind ik wel kunnen! Witte broek weer niet haha met donkerblauw is da kei mooi! En E. Staat alles !
Ligt inderdaad aan de stof. En met een mooie legging/malliot en mooi vest kan het heel leuk zijn denk ik!
Wolwit, dus een beetje offwhite vind ik in de winter wel mooi, zeker als het bijv. een jurk, trui of vest van een wat grovere stof is. Helemaal als je het combineert met een donkerder kleurtje. Echt wit wit vind ik, behalve voor baby's niet zo geslaagd in de winter.