Deze ochtend overdonderde mijn vriend me een beetje. Hij wilde vandaag zijn sperma naar de dokter brengen voor onderzoek. Dit speelt al een paar maanden, tot hiertoe had hij er de moed nog niet voor gevonden. Ik moet zeggen dat ik dus heel aangenaam verrrast was. We hebben toen gebeld om te weten wanneer de koerier langskomt. Dus deze namiddag was het zover. Hij in de badkamer ik was de was aan het wegleggen. Het begon al later te worden, maar ik wilde niks zeggen, hem de tijd gunnen. Toen kwam hij de slaapkamer in, dat het niet lukte. Met mijn hulp kreeg hij wel een erectie, maar helaas was het toen te laat om het nog te halen tot de dokterspraktijk. We gaan nu morgen opnieuw proberen. Hij wil mij erbij. Normaal gezien geen probleem maar dit is nu toch anders dan wanneer we dit gewoon doen. Zijn er nog dames hier die hun vriend geholpen hebben of iemand eventueel tips zodat ik hem kan ontspannen en helpen?
Ikzelf heb toen mn ex geholpen (was toen nog mn vriend hoor!) met aftrekken. Anders lukte t m ook niet zomaar in een 'onromantisch' potje te spuiten.
Erg herkenbaar dit. Mijn lief dacht ook ff dat doe ik ff, maar in de praktijk (we waren niet thuis, maar in het zh) viel dat behoorlijk tegen. Gewoon proberen te helpen...helpen relaxen, want hoe meer druk eropstaat des te moeilijker om te ontspannen. Het komt vast goed. Succes! Liefs Mirre
Ja het is voor ons allebei dit. We zijn toen samen naar de dokter geweest. Na dat doktersbezoek is mijn vriend wel even teruggekrabbeld. Schrik voor de resultaten. En als we er al eens over spraken (ik probeerde het niet te veel aan te halen, hem de tijd te geven en niet over te komen als een zeur) dan zei hij wel dat hij dat alleen wou doen. Het enige dat ik gezegd heb toen is, niet dat ik erop sta ofzo maar het is voor ons dus je hoeft je echt niet te gaan verstoppen. Hij gaf toen aan zich er ongemakkelijk bij te voelen, daarvoor heb ik begrip getoond. Ik was dus heel aangenaam verrast dat hij er gisteren zelf weer over begon. Ik heb hem ook gelaten toen hij naar de badkamer ging. Helaas lukte het niet en toen hij mij erbij betrok was het eigenlijk al een beetje aan de late kant. Het zou nipt geweest zijn om de dokterspraktijk nog te halen. Hij was net even wakker en heb met hem afgesproken dat we deze namiddag kunnen gaan. De koerier komt 2x per dag langs daar. Ben nu al bezig om hem lekker te laten uitslapen, zorgen dat hij niks moet doen als hij opstaat... Zal het straks ook zo rustig mogelijk houden in huis hehe, niet beginnen met stofzuigen en andere lawaaierige dingen. Verder zal ik moeten afwachten wat deze namiddag brengt. Ik hoop dat hij een beetje kan ontspannen.
Ehhhhh je weet wel dat je voor het inleveren het beste 3 dagen onthouding moet hebben gehad qua zaad? (is me niet duidelijk of het bij het niet lukken is gebleven )
Ja het is bij niet lukken gebleven Werd te laat en toen zijn we gewoon gestopt zonder dat er iets gebeurd is.
Mijn man heeft het zelf gedaan zonder enig probleem. Hup en klaar (hij dacht aan mij hihihi). Ik heb dus geen ervaring in "helpen" op dat gebied. De uitslag was ook enorm goed, hahahahaha, terwijl we o dagen onthouding hadden gehad. Zorg wel dat je min. 3 dagen onthouding hebt dus doe het niet in je vruchtbare periode zoals wij dus hadden, hahahahah. Hoop dat jullie snel kunnen inleveren en een goede uitslag hebben!
ook ik heb mijn man geholpen. Hij vond dat fijner, omdat het dan sneller gaat.... daarnaast nog even een stimulerend filmpje opgezet... en toen zat hij met zijn gedachten niet bij dat potje...
Ja filmpje ofzo leek me ook nog wel wat, maar zal toch in de slaapkamer gebeuren (gordijnene). En wat dat potje betreft denk dat dat aan mij zal zijn. Hij is niet met dat potje bezig en op het moment zie ik hem er ook niet naar grijpen.
Ik snap het even niet Wilde je nu dan het potje vullen? , maar je kan het sperma niet bewaren hoor...moet gelijk naar het lab Of ben ik nu heeeeel blond en snap ik het niet...
Haha geeft niks hoor. Ik weet wel dat je het niet kan bewaren en dat er dagen onthouding moeten zijn Wij wonen op 2 minuutjes van de dokterspraktijk. Koerier van het labo komt 2 keer per dag langs daar. Daarom, timing om het binnen te brengen net voor de koerier komt en dan is het binnen de 20 minuten daar. Kunnen het ook zelf naar het ziekenhuis brengen maar waarom geld aan een bus geven als we het gratis daar kunnen krijgen binnen de tijd.
Me vriend moest ook zijn visjes inleveren en ik moest hem ook helpen want het lukte hem niet alleen. Ik moet zeggen dat het voor de mannen heel moeilijk is maar later kan je er zeker om lachen.
We kunnen er nu wel al om lachen hoor samen. Maar toch, het is anders dan dat je normaal met elkaar bezig bent he, daarom zo dat ik hier een beetje vraag hoe en wat het bij jullie gegaan is. Had al gelezen van iemand dat een film wel hielp ook, maar die optie zit er bij ons dan niet in. Hoe hebben jullie het dan verder aangepakt?
We hebben het gewoon gedaan op bed het duurde wel wat langer, is het nog niet gelukt bij jullie? Want hoe eerder je inlevert ben je wel van die zorgen af of het daar aan lig. Want ik maakte me ook zorgen of het niet daar aan lag. Me vriend is 36 jaar en gelukkig had hij nog 50 procent die goed zwemde. Liefs Jolie
Ben net terug van inleveren bij de dokter. Duurde idd wel iets langer voor mijn vriend maar blij dat het nu toch gelukt is. Weet niet eens wanneer ik de resultaten krijg... ikzelf moet vrijdag ook nog even langs, dus zei dat mens aan de receptie nou vraag vrijdag dan nog maar eens he en toen ging ze gelijk aan de telefoon hangen. Vrijdag dus gelijk maar eens mijn beklag gaan doen bij de hoofdarts daar. Maar we zijn opgelucht en blij dat het nu gebeurd is. Duimen voor goede resultaten nu
Ik zal zeker voor jullie duimen. Ook een raar mens zeg. Gelukkig heb ik een hele leuke mensen op de afdeling. En je kan vrijdag wel al bellen voor de uitslag. Succes
Het is niet zeker of die uitslag er vrijdag al is. Ik moet vrijdag nog even langs de dokter en dan moet ik nog maar eens vragen wanneer de uitslag voor mijn vriend er gaat zijn. Blijkbaar had ze geen zin om na te kijken hoe lang het zou duren. Hopelijk is die er vrijdag al, ze moeten toch gelijk testen als het potje nu in het labo komt maar ja, je weet niet hoelang het duurt voor ze die restultaten ook terugsturen naar de praktijk...