Zoals de titel het al zegt, heb ik het gevoel dat ik mijn ei al op dag 6 heb gehad (eipijn en slijm) Maar is dit uberhaupt wel mogelijk? En word ik dan ook eerder ongesteld (al hoop ik natuurlijk dat ik niet ongesteld word ) Liefs, Wendy
Het is zeer onwaarschijnlijk, maar alles kan. Normaliter groeit je ei tot cd12 of cd18 of langer. In de tussentijd groeit je baarmoederslijmvlies. Die heeft echt wel even de tijd weer nodig om op te bouwen. Daar nesteld je kindje in, dus is zeer belangrijk. In 6 dagen kan die niet opgebouwd zijn..... Het kan dat je eitje aan het groeien was, voel hem zelf ook altijd groeien . Voor de volgende keer raad ik je ovulatietesten aan, ideaal! Succes!
Oke, dankjewel! Voorgaande cyclussen had ik hem steeds op dag 14/15 (ook al eens ovutesten gedaan) Dus vond het nu zo gek! We wachten wel weer af Liefs
Vooral door blijven klussen, maar bij mij begon slijmverlies en krampjes ook op cd6.... Was echt de groei, maar heel soms heeft een lijf een uitschieter hoor!!!
Zoals Babii al zegt, heel onwaarschijnlijk dat je op CD 6 al een eisprong hebt... Maar ook ik voel mijn ei groeien tot aan de ovulatie, dus wie weet. Misschien weer ovulatie testen gaan doen. Succes!!
We hebben idd ook gewoon door geklust, voor het geval dat Misschien idd weer ovutesten proberen. Al hoop ik dat ik die niet meer nodig heb Liefs
Hier weleens vaker gehad zelfs op dag 3 dus het is altijd mogelijk bij mij ook aangetoond met ovtesten en een echo had dan wel een cyclus van 17dagen dus lf was gewoon goed alleen mijn ei groeide heel hard