hoi meiden, ik hou me cyclus altijd goed bij en weet precies wanneer me 'ei' is. ook als ik ongi moet worden voel ik het gewoon aankomen en weet precies welke dag ik het word. ik heb ook altijd gelijk rood bloed en niet eerst bruin of licht bruin. zoals jullie aan mijn cyclus banner kunnen zien moet ik over 3 dagen ongi worden. maar nu sinds vannacht heb ik licht bruin verlies, en vandaag de hele dag al krampen en vanavond best wel erge krampen dat ik even op bed gaan liggen. dus ik dacht ik word ongi (dacht ik vannochten)maar nu ben ik het nog niet en heb ik heel licht bruin verlies. vind het zo vreemd. nu zat ik zelf te denken zou de menstruatie niet opgang willen komen oftewel moeilijk? of wat denken jullie als jullie dit zo lezen. het kan haast niet dat ik nu al ongi word want dat hoor ik maandag te worden ik weer precies wanneer me ei is geweest (getest) namelijk. of zou het een zwangerschap kunnen zijn? (denk zelf van niet) maar hoor graag jullie meningen. bedankt alvast!
Tja.. Moeilijk te zeggen. Het kan nog 2 kanten op. Maar hou er vooral ook rekening mee dat je morgenochtend wakker kan worden en ongesteld bent..
Gefeliciteerd! Wat fijn zeg! Hoe voel he je verder? Hier bij eerste kindje ongeveer hetzelfde. Had onregelmatige cyclus. Rond dag 28 begon een bloeding, maar was inderdaad bruin verlies en hield 2-2,5 dag aan. Omdat ik het niet een menstruatie vond deed ik een rest, toen negatief. Paar dagen werd ik goed ziek, dacht helemaal niet aan dat ik toch zwanger zou zijn. Week later viel bij ons kwartje dat t wel eens innesteling had kunnen zijn en ja voor, een knaltest. En ziek zijn was van de zwangerschap.