In december trouwt mijn broertje. Tegen die tijd ben ik zo'n 5 maanden zwanger (als alles goed mag gaan). Nu heb ik dit jurkje op het oog van Tiffany Rose. Ik wil 'm dan afstylen met gekleurde accesoires. Dus het lint, schoenen en een tasje wil ik in een leuk kleurtje (bijv. fuchsia) gaan doen. Kan dit? Ik bedoel meer omdat de jurk wit is en er zo'n ongeschreven regel is dat alleen de bruid in het wit mag zijn.
Tjah moeilijk... Ik heb de afgelopen 2 jaar 4 bruiloften gehad en heb nog nooit de daggasten met wit gezien... Misschien kun je het met de bruid overleggen? Het is wel een mooie jurk!
Ik vind hem super mooi! Alleen idd, sommige mensen vinden het niet gepast als je wit draagt. Bij ons in de familie doen ze daar niet moeilijk over. Op de bruiloft van mijn zus had ik een kort wit jurkje aan...
Ik zou het even aan de bruid vragen... Ik vond het niet erg dat er mensen in het wit kwamen, wij hadden dresscode Black, White, Pink. Maar, ik ken ook bruidjes bij wie het niet in goede aarde is gevallen. Gewoon even vragen. Ik vind het een super jurkje, vooral als je zwanger bent. En als je het idd een beetje opleukt met een ander kleurtje, super!
Ik zou het echt niet doen, wit dragen op andermans bruiloft. Kun je hetzelfde jurkje niet in een andere kleur bestellen?
Ik zou het in ieder geval niet 'ongevraagd' doen, als het bruidspaar het geen probleem vindt, dan gewoon doen, het is een prachtig jurkje!
Mijn zus was 7 maanden zwanger toen ze ging trouwen en had precies dit jurkje.. Ik zou zelf ook geen wit dragen naar een bruiloft.. En anders idd ff overleggen met de bruid.
Ze zijn er ook in een soort beige en zwart. Maar zwart vind ik voor een bruiloft weer niet leuk en die beige jurk vind ik een beetje somber. Een beetje zo'n kleurtje als huidskleur ondergoed zeg maar. Dus nee, het zou dan wel de witte worden. Maar goed, ik heb nog alle tijd om iets anders leuks te vinden. Ik heb het idd bij de bruid neergelegd. Wacht nog op haar antwoord. Ik denk dat het haar weinig kan schelen. In dat geval wordt het wel deze
Ik vind ook niet dat je in het wit kan gaan naar een bruiloft. Vooral met al dat kant, het is net een bruidsjurkje.
Ik zou geen wit dragen, of laat ik het zo zeggen, als ik de bruid zou zijn, zou ik not amused zijn...des te meer omdat het ook wit kant is. Maar het is wel een mooi jurkje. Is hij niet verkrijgbaar in een andere kleur?
Gaat de bruid uberhaupt wel in het wit trouwen?? Ik ben zelf bijvoorbeeld in het rood getrouwd dus iedereen mocht van mij een wit jurkje aan, geen probleem hoor Sowieso had ik dat niet erg gevonden, ook al had ik wel een witte jurk gehad, een trouwjurk is toch heel anders dan een 'gewoon' wit jurkje? Alleen de kleur komt overeen.... Niks mis mee toch?
Nee ik zou het niet doen, je heb zoooo veel keuze op het internet even goed zoeken en dan vind je vast nog wel wat moois!
Ik zou geen wit dragen op een bruiloft. Stel dat ik het tóch zou doen, dan zou het in elk geval niet dit jurkje worden omdat ik hem te bruiderig vind.
Nee, een witte jurk op een bruiloft is not done (tenzij je zelf de bruid bent natuurlijk) Ik denk dat je echt wordt aangekeken en dat je schoonzusje het ook niet op prijs zal stellen.
geen wit bij een bruiloft, zelf niet als je zeker weet dat de bruid een gekleurde jurk aanheeft. Dat is echt not done. zou de zwarte doen en dan alsnog met gekleurde assecoires. kan juist heel goed bij een decemberbruiloft. zwart is sjiek en feestelijk.
Ik vind het een érg leuk jurkje, maar ik zou inderdaad niet voor wit gaan. Beige met fuchsia is ook heel erg mooi!
Heel mooi jurkje maar nee geen wit op andermans bruiloft. Op de site van TR staat ditzelfde jurkje in heel veel andere mooie kleuren dus keuze genoeg lijkt mij.