Ik zoek me rot maar kan ze nergens meer vinden. Witte leggings. En dan wel lange geen driekwart (heeft ze blote benen, is het geen weer voor) Ik had er 1 gevonden van lief maar die is zo wijd om de benen. Weet iemand waar je ze wel kan kopen ?
De markt, Hans Textiel? Bij Ter Stal heb ik ze gehaald, is gewoon een lange, ook bij Jola Mode hebben ze ze (of hadden in ieder geval) met een klein kanten randje. Die laatste flubbert wel wat meer.
Ik heb er 1 van merk claire. Dat is een Frans merk en valt heel erg klein. Wel super mooie kwaliteit!
http://www.terstal.nl/ Van die Jola heb ik wel eens een website gezien, maar kan het nu niet meer vinden. Het heeft me alleen wel 12 jaar gekost om die winkel eens in te gaan, want het ziet er werkelijk zo afgrijselijk uit aan de buitenkant. Maar ze hebben veel leuke en goed betaalbare babykleding. Volgens mij zit dat meer in het midden van het land of in Brabant. Ter Stal heeft trouwens hetzelfde aan spullen als Philip Oom, wie weet zit daar een winkel van bij je in de buurt.
Ik heb erg leuke bij de bonneterie gekocht, bovendien zijn ze nu goed betaalbar vanwege de opruiming.
Ik heb ze laatst bij de hema gezien. Ze hadden het in wit, roze, en wit met een printje. Ik vind wel dat alles bij de Hema altijd zo snel is uitverkocht. Dan hangen er maar 3 maatjes ofzo, en dan net de maatjes die je dan niet nodig hebt maar wie weet