Zat net een oud album door te bladeren en kwam ik echt zon lieve foto van mezelf tegen...weet dat hier ooit eerder en topic over geweest is....maar dit was ik dus een kleine 22,5 jaar geleden
ik heb geen duidelijke foto's van mezelf ik ben er nog steeds op aan het wachten! me ouders hebben vroeger alleen dia's gemaakt nu heb ik ze laatst zo'n ding gekocht waarmee je dia naar digitale foto kan omzetten...gebruiken ze het niet! wel een schattige foto!
Oh jee...wat balen!!! En als je het een middagje zelf gaat doen? Vond vroeger die foto's altijd zo irritant maar nu vind ik het leuk... Hier de mooiste kinderfoto die ik heb samen met mijn zusje hier was ik en jaar of 5.
aaah wat lief! je was echt een mooi meisje toen je klein was(ik weet niet hoe je er nu uit ziet) Ja ik heb het eens voorgesteld toen kreeg ik te horen dat ze op de zolder stonden en dat ze die eerst moeten uitzoeken ik ben er al 5 jaar op aan het wachten want ik wil graag weten of de kinderen op mij lijken als baby
Kan me goed voorstellen dat je wilt weten of je kinderen op jou lijken of niet en sowieso voor jezelf...je herinneringen.... Hoop echt dat ze na 5 jaar een keer zin in krijgen om het voor je te gaan doen. Zelfs fotos waarop ik een paar uur oud ben herken je me nog in...is heel raar maar ik ben nooit echt veranderd ofzo...ja ouder geworden....ben benieuwd of deze kleine boo op mij of op zijn vader gaat lijken....hoop iig dat hij of zij de ogen van mijn man krijgen.....echt van die smeltogen
de 2 oudsten lijken precies op me man maar de derde lijkt op de zus van me moeder en daar ben ik dan wel blij mee dan zit er toch iets van mij in. Toen de middelste baby was leek hij wel veel op me broer. Owja en ik was best een lelijke baby haha vind ik zelf dan mijn man vind me schattig
haha denk dat bijna niemand zich knap vind als baby.....terwijl eigenlijk alle babies mooi zijn....Maar vind je toch altijd wel van jezelf denk ik.... Ben benieuwd wanneer we jou in je jonge jaren kunnen zien....en natuurlijk alle mede zpers hier haha
Geen wonder dat Sam zo'n scheetje is als je naar zijn pappa's babyfoto's kijkt . Hij lijkt 200% op zijn pappa. Wat een lieve babyfoto's zie ik hier nog meer zeg!
Mijn broer en ik (volgens mij was hij daar een jaar of 7 en ik bijna 3... Heel vreemd, als je Damiën nu ziet zegt iedereen dat hij op z'n vader lijkt, maar bij deze foto is 't een kopietje van mij
Dit ben ik toen ik 5 maanden oud was: Bekijk bijlage 32016 Mijn dochter lijkt op me zoals je kunt zien in mijn banner hieronder!