Willen jullie even mee kijken? Moet erbij zeggen ik heb nooit knalstrepen bij deze testen, maar zelf heb ik mij. Hoofd 25nov (gezien lichamelijke klachten) of hij moet nog komen, Vorige maand op 2nov een posi ovu test, misschien dan nu weer? Vind het allemaal beetje warrig nog, had op 13 november een eerste bloeding na mijn spiraal dus toen opnieuw begonnen met de cyclus, Mijn temp was vanmorgen wel hoger. Tips welkom!!😊😊
Die van de 27e lijkt mij wel positief? En als je temp dan vandaag hoger is dan is die gesprongen toch? (Ben niet zo in het tempen thuis). Dus dan zou t wel kloppen dat je 27e een positieve ovulatietest had.
Die van de 27 e vind ik het meest positief. Niet bij iedereen knalt deze testen namelijk Ei sprongt ip binnen 24-48 uur na d elh piek. Als je temp zo blijft, of hoger denk ik dat de 28e je ei is gesprongen
Ik zou zeggen dat de 27e positief is. Of dat klopt met je temp weet ik niet want je bolletje is doorzichtig dus je hebt niet op dezelfde tijd getempt (of niet de goede tijd ingevuld). Er vanuit gaande dat je niet de juiste tijd heb ingevuld en je temp echt gestegen is dan is de 27e positief en is gisteren op de dag je ei gesprongen.
Dat klopt, ik werd pas wakker rond 8.30 normaal temp ik 7 uur.. ik heb wel rond half 10 nog eens getempt toen was die het zelfde 36.9 had verwacht dat de streep nu donkerder zou zijn, maar nu wordt die dikker maar niet donkerder.. ik doe dit voor het eerst dus
Een meting is alleen te vertrouwen wanneer je het doet als je wakker word voordat je bent opgestaan. Die van half 10 is dus niet betrouwbaar Ook al is die hetzelfde. Even morgen afwachten. En dan wel rond 7 uur tempen En je kan eventueel vanavond nog een keer een ovutest doen. Maar ik denk dat je eitje gesprongen is.
Even beiden doordoen en idd wel altijd op dezelfde tijd testen, Alhoewel het hier nooit wat uitmaakte
heb de testen op haal morgen wel even een nieuw pakje.. idd heb ik de wekker normaal staan maar die ging vanmorgen niet af
Zie hier de test van vanmirgen De test streep stond er meteen! Nooit gehad, heb ook geen glibberig slijm
Hey, Mag ik even vragen hoe het komt dat ie eerst de 27e positief lijkt en een paar dagen later alsnog een positieve dikke streep? Daalt de LH dan weer even en daarna weer een piek? Ik dacht dat ie zo'n twee dagen achtereen positief moest blijven? Of was die gewoon nog niet op zijn piek?
Ja ik ga ook voor de 30e een lh piek. Ik zie alleen nog geen temp verhoging. Hopelijk schiet hij morgen omhoog @skye Die van de 27e was idd nog niet positief genoeg. Ip moet hij net zo donker of donkerder zijn Hij hoeft trouwens niet twee dg positief te zijn. Ik had altijd maar 1 pos test per cyclus