Wie heeft er een witten linnen broek die niet doorschijnt? Ik heb er 1 waar een soort dubbele voering aan de bovenkant inzit, zodat het stukken minder doorschijnt. Maar ik wil meer witten broeken en niet steeds dezelfde. Misschien is het onmogelijk, maar heb je een niet-doorschijnende witte broek...laat me weten welk merk! ps: alle trucjes om je ondergoed minder op te laten vallen ken ik al. Maar ik vind het ZO lelijk, bij mezelf en bij anderen, om het ondergoed te zien zitten. groet Amber
Ik heb laatst een witte van Only gekocht, bij Vero Moda. Omdat er aan de achterkant een naad loopt op de plek waar je ondergoed ziet, zie je niks zitten.
Als je een naadloze huidskleurige boxer aantrekt zie je er echt niets van. Heb gewoon 2 goede van zulke in huis liggen en draag die altijd (en alleen) onder m'n witte broeken.
ik heb een witte linnen doorschijnbroek en draag daar altijd een knalrode string onder (nouja, voor de zwangerschapskilo's, haha). Dat zie je dus echt niet. in de verpleging droeg ik ook vaak knalrood ondergoed en dat schijnt echt het minste door, probeer het maar eens! verder draag ik nu vooral witte spijkerbroeken, zit wat beter als je nog een "los lijf"hebt.
Inderdaad huidkleurig ondergoed. Ik heb met warm weer vaak witte linnen broeken aan, heerlijk zitten die dan. Helaas mag je ze na één dag weer in de was doen, omdat ze dan teveel uitgelubberd zijn...
Hahaha ik kreeg even een heel apart beeld voor me..... (zo'n zustertje in een strak pakje dat net iets te ver open staat )