hallo ik heb een probleem ik had een hele mooie witte muur en een grote hond die uitgerekend met dit hete weer iedere keer een verkoelend plekje zocht tegen onze witte muur gevolg zwarte vegen en vieze plekjes ik durf niet zo maar aan de schoonmaak ben zo bang dat het een hele grote vlek gaat worden iemand een tip verven gaat helaas nog niet
dan kan je toch juist gele vlekken krijgen? Ik zou het gewoon met een doekje met allesreiniger proberen, eerst op een klein stukje en dan kijken hoe het opdroogt. gaat dat goed dan kan je alles doen
Dit doe ik inderdaad ook (of ik verf stukjes over als het echt niet meer gaat: hier ook een hond met motto: een dag niet vies geworden, is een dag niet geleefd.... ). Ligt wel aan je verf, onze witte muren is Wijzonol, dat laat niet af, onze oudroze muren is van Formido eigen merk, daar moet je dus niet met een doekje over....
Gebruik hier de ontvetter van de wibra en dan even het stoomapparaat erop om af te spuiten, de grijzige derrie loopt dan zo van de muur.... Werkt ook super voor deuren, niet schrobben en schuren met dat spul, ideaal en goedkoop.
genoeg tips om uit te testen kan hem wel vervloeken maar ja we gaan er mee aan de slag de stucadoor heeft het gespoten met een merk van een verffabriek maar ja welke?? het is wel afwasbaar en anders toch maar een kleurtje er tegen aan geen wit meer ben ik nu wel van genezen haha