1 augustus zijn mijn vriend en ik 6 jaar samen en 2 augustus word ons zoontje 6 maanden. Nu wil ik graag een kleinigheidje voor hem halen. Ik heb al gekeken voor een fotoketting met voorop een foto van ons 3 en achterop: "6 jaar samen, 6 maanden papa!" Mijn vriend draagt goud, hij staat niet met zilver. Helaas komen die hangertjes (nep goud) alsnog boven mijn budget uit. Weet iemand anders nog leuke ideeen voor een cadeautje?
Ik kwam net dit tegen: foto op muismet met gel polssteun - HEMA Mijn vriend heeft een muisarm maar moet/doet op zijn werk de hele dag achter een computer werken. Of is dit stom
Nee hij rookt (gelukkig ) niet. @Wennekej: dat is een leuk idee. Daar ga ik straks een voor kijken. @Mam1991 en @mammie82: we hebben de muren al vol hangen met een aantal grote stukken. 1 grote foto op hout (60x70) 1 grote mozaiekfoto (60x80) en 1 muur hangt vol met foto's van een fotoshoot Van losse foto's is hij niet zo een fan, dat vind hij een vrouwending Ik heb hem met vaderdag een broodtrommel gegeven met een aantal foto's op. Dat vond hij dan wel weer heel leuk.
een wit canvas schilderij halen bij de action en vingerverf, dan een afdruk maken van jouw hand van een bepaalde kleur en dat laten drogen en dan met een andere kleur een afdruk maken van het handje van jullie kleintje precies in het midden van jouw hand?