Ben nog geen 8 weken zwanger en heb nu al een uitgezette buik. Vooral 's avonds niet normaal. Ben altijd heel slank. Nou heb ik me met eten ook wel beetje laten gaan moet ik eerlijk bekennen. Maar zit er wel mee dat het buikje wat je ziet echt darmen en eten zijn en geen baby. Mijn vriend zegt ook steeds schat je hoort nog geen buikje te zien. Heb steeds de neiging om m'n buik in te trekken. Terwijl ik zooo blij ben dat ik een beeb in mijn buik heb!! Wordt ook beetje depri van gezeur van m'n vriend. Hij is normaal heel lief hoor!! Sorry moest even zeuren...
Sommige vrouwen hebben in de eerste weken/maanden last van opgezette darmen, waardoor er echt al een zwangerschapsbuikje zichtbaar kan zijn. Heeft weinig met dik worden te maken, des te meer met veranderingen in je hormoonhuishouding (waarbij je darmen dus uit kunnen gaan zetten ). Maak je dus niet druk, hoort er allemaal bij!
Ik was ook met 8 weken al echt opgezet hoor, inderdaad ook vooral 's avonds! Je darmen werken trager... én... Ze maken plaats voor je steeds groter wordende baarmoeder! Ik liep ook met lange wijde vesten en truien op t werk, in de hoop dat niemand t zou zien... Nu begint mn baby-buik echt een beetje te groeien, en draag ik gewoon weer strakke dingen hoor! Iedereen mag zien dat ik een buikje krijg!
Ik had ook al een buikje met acht weken door opgezette darmen..... Moest er wel aan wennen omdat ik normaal een platte buik heb. Daarbij ben ik maar een ukkie, dus die buik viel snel op. Ik begin nu ook echt uit te dijen en mijn vriend zegt dat ik dikke billen heb ineens. Dat is om te pesten, maar ik vind het niet grappig... :x Haha Maarja... Hoort erbij, dus voor deze keer vind ik het helemaal niet erg en ben ik supertrots op mijn rondingen!
Ik liep met 12 weken zwangerschap achter de kinderwagen met me dohtertje van 1,5 jaar en zag mensen kijken en denken: Ben je nou nog die kilootjes rond je middel niet kwijt? Ik vind altijd dat je pas met een week of 20 een mooie rondere zwangere buik krijgt...daarvoor is het altijd een twijfelgeval van dikke buik of toch zwanger
Ik ben nu 5 weken zwanger van mn tweede en ik heb ook al een buik! Mijn darmen zijn flink bezig en heb er ook echt last van. 's avonds inderdaad nog meer zichtbaar! Hopelijk zakt het snel anders kan ik niet lang voor me houden dat ik zwanger omdat iedereen het dan al kan zien
Nou ben toch niet de enige zie ik. Maar ga toch een beetje letten op de tussendoortjes. Anders wordt ik dalijk echt een biggetje. En dikke billen heb ik ook hihi
Ik had het ook. Leek veel verder zwanger dan ik was in t begin. Vond t niet fijn. Gelukkig had mijn man niet de neiging om er de nadruk op te leggen, niet erg aardig omdat wel te doen. Je voelt je al zo onzeker! Misschien handig om t met je vriend te bespreken, hij helpt je niet op deze manier. En t is normaal, heel veel vrouwen hebben er last van, je kunt er niks aan doen. Minder snoepen/minder eten helpt je niet. Succes en geniet van je zwangerschap!
Ik ben zwanger van mijn eerste en ben normaal vrij tenger met een platte buik. Ik kreeg echter bij 7 weken al last van een hele opgezette buik....bij 9 weken heb ik toch maar wat zwangerschapsbroeken gekocht want het ging echt niet meer.
Hier ook met 7/8 weken al echt opgezet! Nu ben ik 10 weken en vraag me af wanneer dat echte wangere buikje gaat komen hihi. Gewoon ervan genieten en je buikje gaat toch nog veel dikker worden, doe je niks aan En het gewoon tegen je vriend zeggen hoor, als je er niet steeds iets over wilt horen! Liefs!
ik ben nu 26 weken en heb al de omvang van mijn vorige zwangerschap toen ik op week 38 zat, dus ik vrees dat ik nog wel effe ga groeien, ik heb nog 14 weken te gaan
'Gelukkig' ben ik 'curvy' van mezelf dus dat buikje (hoe vervelend hij ook is) zijn ze wel gewend bij mij. Ik voel ook vanalles rommelen in mijn darmen en baarmoederstreek en het liefs trek ik mijn joggingbroek aan, zodat de knoop niet zo in mijn buik drukt... een jurkje aantrekking is een oplossing, maar dan moet de panty/maillot/legging ook niet te strak op mijn buik knellen...
De kleren zitten inderdaad niet fijn meer. Denk dat ik toch maar alvast een positiebroek-en legging ga aanschaffen. Kan mij het schelen.
Jahoor! Hier ook mijn eerste positie broek met 7 weken maat 34 Mijn laatste was maat 44 haha Maar ook bij een smal lijf kan je t snel zien!
Ik ben nu 10 weken en heb deze week voor t eerst en positiebroek aan... wat een opluchting! mijn broeken zaten ook vanaf de 7e week eigenlijk al te strak en het is heerlijk om niet meer die knoop te voelen die steeds in je buik drukt, vooral als je de hele dag zittend werk doet...
Nah lekker dan van je vriend :x Knap dat hij weet dat je geen buikje hoort te hebben bij 8 weken?! Ik kon met 8 wk mijn broeken al niet meer dicht krijgen. Maar dat zijn je darmen, kun je niks aan doen. Laat m lekker z'n mond houden zeg! Tssss.