Mijn 3 jarige zoontje heeft na een paar dagen wat diaree ( niet heel erg waterig, gewoon wat dunner) en wat minder eetlust nu heel t weekend witte ( stopverf kleur) ontlasting gehad. Zelf deze week ook een nacht/ dag flink beroerd geweest. Als je gaat googlen lees je natuurlijk meteen dingen als, meteen naar de HA etc. Kan iets met de lever/ gal zijn. Hij is echter niet ziek, ziet niet geel, gewoon vrolijk, wel soms iets minder energie maar dat is moeilijk te achterhalen omdat hij nu ook niet meer smiddags slaapt en dus vaak dan moe is. Vandaag nog geen ontlasting, dus wie weet is t weer de juiste kleur. Maar vroeg me af of dit vaker voorkomt? Natuurlijk als t vandaag weer wit is, ga ik de HA wel bellen.
eten jullie heel vet??? Ik herken het nl van sommige kindjes die ik op het kdv heb gehad, vaak andere cultuur waar ze veel vet eten. Dus niet per se veel friet ofzo, maar veel boter/olie om in te bakken.
Kan op een buikgriep duiden toch? Je geeft zelf aan dat hij niet lekker is geweest. Vertrouw je het niet, je kunt de huisarts altijd bellen voor advies.
idd een buikvirusje gehad maar dan is witte poep dus normaal? Dat vroeg ik me dus af, nooit gezien. Maar goed vandaag was t weer normaal....
Onze oudste had vorige week ook buikgriep. Vanaf de zaterdag dus waterdunne, klei/stopverfkleurige ontlasting. Van maandag op dinsdag twee maal overgeven en daarna was het voorbij. De jongste kreeg gisteren diezelfde kleur ontlasting, en erg zuur in de luier... vannacht overgegeven.
Mijn dochter had dat ook rond de 10 maanden. Wat het precies is geweest weet ik niet. Waarschijnlijk tandjes of griep, maar het is vanzelf over gegaan
Nou dan weten we dat ook weer. Als je dus gaat googlen , is t eerste wat je leest, witte poep=niet goed-----naar de dokter. Maar bij kleine kinderen komt t dus vaker voor bij buikgriep begrijp ik nu