hallo ik zou vandaga ongesteld worden en ik krijg in plaats van bloed een witte plakkerige klonterige afscheiding? help me?
Ik heb geen idee of je zwanger ben tmeid, je zult dan toch echt een test moeten doen. Heb je een regelmatige cyclus??
nja dit is men 3e strip geweest maar normaal krijg ik het altijd op de vrijdag maar ik heb al meer dan 2 weken liggen te stresse als een gek
Was je de pil vergeten ofzo?? Ik zou anders toch even een testje kopen voor de zekerheid, zodat je weet waar je aan toe bent.
Ik weet het dan niet meid, ik kan je denk ik niet verder helpen. Ik moet ook weer aan het werk zo, gr en veel succes.
Ik zou morgen of overmorgen nog een keer testen hoor.. Maar ik begrijp het niet..Je hebt je hele strip goed genomen? Kijk, toen ik de pil nam werd ik soms ook pas op vrijdag ongi ipv donderdag hoor Dus gwn afwachten
zo wie zo kan stressen de zwangerschap ook tegen houden en als je de pil altijd goed op tijd hebt ingenomen en niet vergeten bent is de kans op zwangerschap wel klein maar er zijn natuurlijk wel dingen waar je rekening mee moet houden met bepaalde medicijnen die kunnen de pil afbreken de kans is wel klein maar het kan zijn dat je door de pil heen misschien nog wel zwanger kan worden dat was het geval bij mijn derde zwangerschap maar ik wens je alle sterkte toe groetjes marijke
jah maar ik hetb het altijd met condoom gedaan en 4 weken gelede had ik anti biotica maar had ik het met condoom gedana ik ben toen wel ongesteld geworden
heb je het elke keer met condoom gedaan toe jullie het deden want ik weet de antibiotica namelijk de pil afbreekt
ik heb het nog geen 1 keer gedaan zonder condoom de eerste keer dat ik het deed met hem toen ik anti biotica slikte heb ik hem niet getest maar dat wasmen eerste keer dus na 1 minuut stopte ik al en na die keer heb ik het altijd getest met water erna
de eerste keer kan al genoeg zijn en er zit altijd al zaad in het voorvocht van de man ik wil je niet bang maken maar wanneer je na een week nog niet ongi bent geworden vanaf de dag dat je het eigenlijk zou moeten worden zou ik nog een test doen en als je het echt niet vertrouwt even langs de huisarts gaan