als je het vandaag zou moeten worden kun je beter even wachten tot morgen want het kan altijd vandaag nog komen
Je kan beter even tot morgen wachten meid, en het is ook beter om met ochtendurine te testen, dit geeft meestal het beste resultaat! Sterkte en succes met testen laat je het ons even weten? Liefs, misspuma
huh, mis ik iets, je bent aan de pil, en met condoom gedaan, dan lijkt me de kans heeeeeeeeeeeeel klein dat je zwanger bent, dat kan tog niet anders!! okeej, je kan wel door de pil heen zwanger raken, maar door de condoom heen vindt ik knap haha! nou jah iig succes ermee..
Dacht ik ook al Klaasje Meis volgens mij is je ongi gewoon een dagje ofzo later Had ik ook zo vaak toen ik nog aan de pil zat Niet stressen hoor, ook nog niet testen, wacht het gewoon ff af
hoe is het nu igglepopje voel je je eigen al wat wat beter heeft je huisarts niet tegen je gezegt dat antiebiotica de pil kan afbreken?
Trouwens Igglepopje, een condoom is gewoon een goede bescherming hoor. De kans dat je ondanks het gebruik ervan toch zwanger raakt, is erg klein, je moet er gewoon op vertrouwen, net zoals miljoenen vrouwen blindelings op de pil of een spiraaltje vertrouwen. Natuurlijk is er altijd een klein percentage waarbij het wel fout gaat, maar dat zijn er maar weinig. Bovendien moet je dan ook nog rond je vruchtbare periode gevreeën hebben. En aan afscheiding kun je geen eventuele zwangerschap aflezen. De een heeft witte afscheiding bij een zwangerschap, de ander geel en weer een ander lichtbruin. Maak je niet teveel zorgen, je menstruatie zal vast snel komen.
hoi ik las dat je toch je menstruatie heb gekregen ik hoop dat als je er voor gaat een zwangerschap dat het je dan gauw toegewenst wordt en dat je er veel geluk van zal beleven groetjes succes verder