Ik ben een beetje op zoek naar inspiratie voor kleding voor de feestdagen. Ben benieuwd wat jullie klaar hebben liggen Dus kom maar op!
ik heb deze vorige week gekocht . https://www.succubus.nl/lady-v-hepburn-dress-green-butterfly.html#.VHx03TGG-uE ik ben er helemaal blij mee. Hoewel ik ook nog een velours zwart jurkje heb liggen - van vorig jaar, maar toen durfde ik hem niet te dragen hihi - vond ik het net té.
Wauw, geweldige mooie jurk. Ik vind die kleidngsite sowieso geweldig. Het staat mij totaal niet die stijl, maar ik vind de kleding zo ontzettend leuk ogen
Ik was al een tijdje naar een leuke jurk aan het zoeken aangezien ik rond de kerst een behoorlijk buik heb en een leuke outfit wil hebben. Ik kwam deze tegen en met een legging ziet het ier heel leuk uit: Jurk met glitterdraad | Online Shop MS Mode Ben er zelf heel blij mee, de jurk is van rekstof dus ik hoef niet bang te zijn dat ik hem straks niet aan kan
Deze keer zal ik in pyjama verschijnen met kerst! Ik word geopereerd vlak van te voren.... maar deze zal ik maar niet showen!!!
Voor oud&nieuwd een - Zwart shortje met glitters/pailletten CoolCat skinny short? Bestel nu bij wehkamp.nl Zwarte glitter croptop Product Detail | H&M NL - Zwarte hakken Clarks - zwarte enkellaarsjes | Manfield.com Met kerst dezelfde schoenen maar dan op een wat nette donkerblauw jurkje (geen foto).
Ik zal met de feestdagen ook heerlijk in pyjama of huispak rondlopen, aangezien ik rond de feestdagen wordt ingeleid. Dus ook hier geen foto's. Maar kijk wel mee om inspiratie op te doen voor volgend jaar
deze wordt het denk ik voor mij.. Jurk met strass steentjes | Online Shop MS Mode deze voor m'n mopje.. Prenatal - peuterkleding - Jurken en rokken - Prenatal - Prenatal peuter meisjes feestjurk en voor mijn man weet ik t nog nie...
Ik zal in pyjama zitten dus ik kan je niet helpen. Vind het wel altijd leuk om feestelijke kleding door te bladeren op websites en natuurlijk ook om te zien hoe het iemand staat.
Heb geen foto maar stel je dit maar voor dan weet je een beetje hoe het er uit zal zien Bekijk bijlage 431462
of een zwart rokje van de we met een zwart shirt en neonoranje gehaakt vestje dr op of een bruin jurkje van esprit met zwarte bloemen. dit trouwens alleen voor 2de kerstdag als we uit eten gaan. eerste kerstdag waarschijnlijk gewoon een lekkere spijkerbroek met slobbervest. dan zijn we gewoon thuis
Vind ik ook Hier alleen maar familie gezeik aan beide kanten dus mijn man werkt avond dienst met kerst en overdags gaan we leuke dingen doen met de kids. Heeeeeeerlijk relaxed dus geen gekke kleren voor ons
Ik ben ook op zoek naar wat leuks! Mn buikje begint lekker te groeien dus deze mag wel geshowd worden vind ik