Normaal gesproken sparen. Nu zouden we het waarschijnlijk gebruiken voor de verbouwing van ons nieuwe huis.
sparen! we hebben alles al wat ons hartje begeerd en gezondheid kan je helaas nog niet kopen anders hadden we dat met een extratje gedaan haha
Ik zou het ook op de spaarrekening zetten. Ben flink aan het sparen zodat ik en mijn zoontje zo snel mogelijk weg kunnen bij mijn ouders thuis!
Dat willen wij eigenlijk ook gaan doen, gewoon een keer gek doen! Je leeft maar 1x Maar ja, een extra spaarcentje in deze tijd kan ook geen kwaad!! Dus ben wel benieuwd naar jullie reacties!
We hebben al een deel van het extra'tje op spaarrekening gezet. En 1000 apart gehouden... Waarschijnlijk om te shoppen (shopverslaafd!!) En onze slaapkamer afmaken waarschijnlijk!
Gaat op de grote hoop! Nee, zonder gekheid. Het zou op de spaarrekening gaan en we gebruikten het waar nodig. Zouden niet ineens een deel van het geld uitgeven voor "zomaar" iets..
Iets leuks kopen, wat je normaal gesproken niet zo snel zou doen. Bijv. een gaaf horloge, espressoapparaat, meubelstuk, tuinmeubelset o.i.d.
broodbeleg kopen, maar dan wel weer speculaaspasta voor de kinderen. en gehakt, en aardbeienmelk voor de kinderen
Schoenen kopen voor de kinderen. Eten halen. Brommer laten maken. Mensen( ouders zusje) Cadeautje geven. Maar het aller belangrijkste is onze gezondheid. En dat is idd niet te koop. Wel mogen we onze wensen hebben toch
Een fiets met achterzitje kopen, de vriezer flink vol gooien. Speelgoed voor mn meisje kopen en wat ik dan over houdt op de rekening ( zal wel niet veel zijn ben ik bang voor)