Pijn aan urinebuis, soms rug.. maar geen blaasontsteking?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door baby90, 4 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    #1 baby90, 4 dec 2014
    Laatst bewerkt: 4 dec 2014
    Dames,

Ik heb deze zwangerschap al 2 keer een blaasontsteking gehad, en twee keer antibiotica. Nu heb vermoeden weer een blaasontsteking te hebben. Mijn urinebuis doet soms ineens pijn, soort branden.. niet tijdens het plassen (ja af en toe). Mijn urine is 's ochtends echt oranje/rood en ruikt sterk. Af en toe ook pijn in mijn rug aan de zijkanten, dit lijkt op nierbekkenontsteking want ik herken de pijn (heb het een paar jaar geleden gehad). Maar de pijn houd niet constant aan.

Ik ben eergisteren overgestapt van huisarts vanwege kortere reistijd.
    Gister dus een potje ochtend urine ingeleverd en daarna gebeld voor de uitslag.. niets aan de hand? Ik snap er niets van.
    Wat kan ik nu het beste doen?

Liefs.

Ik zeg 'm ook maar even in de lounge**

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Hebben ze je urine wel op kweek gezet? Soms komt er dan alsnog wat uit.

3. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Maar ze moeten toch uitzoeken waarom je urine oranje/rood is, want dat is niet normaal uiteraard.

4. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd op kweek laten zetten en even bellen over hoe of wat nu gezien je pijnklachten + oranje/rode urine.

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik heb het vorige week donderdag op kweek laten zetten en kon vrijdags bellen voor de uitslag.. dom dom, helemaal vergeten door drukte. Dus vandaag gebeld en er is weer niets uitgekomen. Nu staat er morgen een afspraak bij de ha. Ik ben benieuwd? Vraag me af wat het kan zijn?
    Ik kan niet met deze klachten rond blijven lopen, dus het lijkt me dat er morgen actie ondernomen word dmv bloedprikken oid?
    Het is me trouwens niet meer opgevallen dat mijn urine nog zo oranje/rood is.. maar de klachten zijn nog steeds aanwezig.

Deel Deze Pagina