Dames, Ik heb deze zwangerschap al 2 keer een blaasontsteking gehad, en twee keer antibiotica. Nu heb vermoeden weer een blaasontsteking te hebben. Mijn urinebuis doet soms ineens pijn, soort branden.. niet tijdens het plassen (ja af en toe). Mijn urine is 's ochtends echt oranje/rood en ruikt sterk. Af en toe ook pijn in mijn rug aan de zijkanten, dit lijkt op nierbekkenontsteking want ik herken de pijn (heb het een paar jaar geleden gehad). Maar de pijn houd niet constant aan. Ik ben eergisteren overgestapt van huisarts vanwege kortere reistijd. Gister dus een potje ochtend urine ingeleverd en daarna gebeld voor de uitslag.. niets aan de hand? Ik snap er niets van. Wat kan ik nu het beste doen? Liefs. Ik zeg 'm ook maar even in de lounge**
Idd op kweek laten zetten en even bellen over hoe of wat nu gezien je pijnklachten + oranje/rode urine.
Ik heb het vorige week donderdag op kweek laten zetten en kon vrijdags bellen voor de uitslag.. dom dom, helemaal vergeten door drukte. Dus vandaag gebeld en er is weer niets uitgekomen. Nu staat er morgen een afspraak bij de ha. Ik ben benieuwd? Vraag me af wat het kan zijn? Ik kan niet met deze klachten rond blijven lopen, dus het lijkt me dat er morgen actie ondernomen word dmv bloedprikken oid? Het is me trouwens niet meer opgevallen dat mijn urine nog zo oranje/rood is.. maar de klachten zijn nog steeds aanwezig.