Dag allen, Ik vroeg mij af of iemand deze klachten herkent, ik heb last van plotseling brandende voeten en ook op andere plekken op mijn lichaam voelt het alsof mijn huid in de brand staat. Eerst was het ongemakkelijk en vervelend, maar het begint steeds heviger/pijnlijker te worden. Ik heb wel veel last van chronische stress en eet vegetarisch. Ik gebruik wel supplementen zoals, magnesium, vit B12, omega 3. Iemand die deze klachten herkent?
Ik herken dit van mijn (vermoedelijke) fibromyalgie maar volgens mij kan het ook bij bepaalde vitaminetekorten voorkomen. Het heeft een naam maar kom er even niet op. Heb het ook vooral aan mijn voeten maar soms ook armen en benen en de rechterkant van mijn gezicht. Aanraking van iets koud voelt ook alsof er met een heet strijkijzer tegen gehouden wordt op de momenten. Heb het zelf niet continu maar met periodes meer.
Bij mij heeft het met een b12 tekort te maken. Sinds ik voldoende b12 neem is het weg, maar zie dat je al slikt?
Ik herken het ook! Sinds een week ofzo.. begint nu ook vervelend pijnlijk te worden. Dacht dat het wintertenen zijn, maar vitamines niet aan gedacht.