oo ik kan we door de grond zakken even het verhaal, er hing bij mijn oudste zoon op school een brief van kinder en jeugd gezondheidscentrum dat is het consultatiebureau. en daar heb ik een tijdje terug op gekeken en zag ik de naam van mijn zoon staan met een tijd. ik dacht nog van dat de schooldokter op school zou komen. toen kreeg ik een tijdje geleden ook een brief voor preventief gezondheidsonderzoek bij kind en jeugdcentrum dus ik dacht dat het voor mijn jongste zoontje was omdat mijn oudste niet meer bij het consultatiebureau zit. dus sta ik daar met mijn verkeerde kind. dus hun kijken naar de geboortedatum op die brief en toen zag ik ook pas dat het de geboortedatum was voor mijn oudste. omdat ik er automatisch vanuit was gegaan dat het voor mijn jongste was heb ik dat niet gelezen. blijkt dat er in het gebouw ook de ggd zit. en soort van schooldokter dus ik heb gelukkig een nieuwe afspraak kunnen maken voor over 2/3 weken, maar op dat moment kon ik wel door de grond zakken dat ik gewoon met mijn verkeerde kind daar stond en eerst niets in de gaten had. volgende keer lees ik de brieven maar beter
haha kon je niet zeggen nee mijn zoontje is heel klein voor zijn leeftijd dit is echt de goede haha gelukkig kun je alsnog heen. En dan weet je het he, je oudste zoon moet mee
Haha, wat erg! Ach ja, je had tenminste aan de afspraak gedacht (zou iets voor mij zijn om die te vergeten).
ja ze stonden ook zo naar hem te kijken en zeiden ja maar is ie al 4 dan? want vanaf 4 tot 18 jaar is de ggd en nog begint er niets te dagen.
Haha leuk verhaal. Doet het ongetwijfeld goed op verjaardagen. Maak je niet druk. Kan iedereen overkomen.
tja das balen maar had je ook na kunnen gaan om dat de brief met de naam van je oudste op die brief stond haha
Zou n typische actie voor mij zijn Maar ik ga al niet naar het CB en heb zo mn bedenkingen over de GGZ... dus nouja