hoi meiden, ik heb aankomend weeken mijn NOD, maar nu moet ik vrijdag naar de kapper en wil ik mijn haar verven!? Nu staat me er iets van bij dat ik ergens gelezen heb dat je haren verven slecht is als je zwanger bent?! is er iemand die hier iets over weet of zelfs altijd haar haar heeft geverfd tijdens haar zwangerschap? alvast bedankt!! liefs sabsje
dat vroeg ik me laatst ook af, wil binnenkort ook wel weer eens een nieuw kaspel en kleurtje... ben benieuwd, hopelijk weet hier iemand wat meer van.
Hey Hey, Zelf lees ik al een tijdje mee op dit forum en heb ook wel eens gekeken bij vraag het de verloskundige. Deze vraag is daar al een aantal keer gevraagd en de verloskundige heeft hierop ook antwoord gegeven. Je mag gewoon je haren verven De link er naar toe zal ik hieronder even voor jullie plaatsen: http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/174604-haar-verven.html
Toen ik zwanger was vroeg ik me dat ook af, ik verf mijn haar altijd namelijk. Op dit forum vind je er wel een paar topics over. De meningen zijn er geloof ik over verdeeld. De een zegt dat het slecht is, de ander zegt dat het geen kwaad kan met de haarverf van tegenwoordig. Ik geloof dat blonderen wel slechter is dan verven. Ik heb mijn haar in ieder geval wel geverfd, zag er anders echt niet uit. Mijn kapper wist dat ik zwanger was en volgens hem kon het gewoon.
Hoi, ik heb ergens gelezen dat je er beter even mee kan wachten, als het zonder amonia is kan je wel gewoon verven, anders ff wachten. Maar je kan t natuurlijk altijd voor de zekerheid aan een verloskundige vragen of ff opzoeken op google Succes! Groetjes, Brigitte