zwanger en haar verven??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sabsje, 16 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabsje

sabsje Actief lid

19 jan 2010
    120
    1
    0
    hoi meiden,

ik heb aankomend weeken mijn NOD, maar nu moet ik vrijdag naar de kapper en wil ik mijn haar verven!?
    Nu staat me er iets van bij dat ik ergens gelezen heb dat je haren verven slecht is als je zwanger bent?!
    is er iemand die hier iets over weet of zelfs altijd haar haar heeft geverfd tijdens haar zwangerschap?

alvast bedankt!!

liefs sabsje:)

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    dat vroeg ik me laatst ook af, wil binnenkort ook wel weer eens een nieuw kaspel en kleurtje...

ben benieuwd, hopelijk weet hier iemand wat meer van.

3. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
  4. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Toen ik zwanger was vroeg ik me dat ook af, ik verf mijn haar altijd namelijk. Op dit forum vind je er wel een paar topics over.
    De meningen zijn er geloof ik over verdeeld. De een zegt dat het slecht is, de ander zegt dat het geen kwaad kan met de haarverf van tegenwoordig. Ik geloof dat blonderen wel slechter is dan verven.

Ik heb mijn haar in ieder geval wel geverfd, zag er anders echt niet uit. Mijn kapper wist dat ik zwanger was en volgens hem kon het gewoon.

5. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ok, erg bedankt voor info dames...
    XXX

6. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Het kan volgens mij wel dat door de hormonen de kleur niet goed pakt. Of het een andere kleur wordt!

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

je mag gewoon verven idd.

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Inderdaad.. Maar het kan verder geen kwaad voor het kindje o.i.d.

9. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ik heb ergens gelezen dat je er beter even mee kan wachten, als het zonder amonia is kan je wel gewoon verven, anders ff wachten.

Maar je kan t natuurlijk altijd voor de zekerheid aan een verloskundige vragen of ff opzoeken op google

Succes!

Groetjes,
    Brigitte

Deel Deze Pagina