Onderstel voor maxi cosi citi

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door jewelizz, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben op zoek naar een onderstel voor mijn maxi cosi citi (Maxi Taxi heet zo'n ding geloof ik), zodat ik niet altijd de complete kinderwagen mee hoef te nemen als ik op pad ga met de kleine. Mijn kinderwagen is al wat ouder en van een ander merk, vandaar dat ik specifiek op zoek ben naar een Maxi Taxi. Adapters voor deze kinderwagen kan ik nergens vinden.

Helaas heb ik niet al zoveel te besteden, ik zoek dan ook een onderstel voor een zacht prijsje...

Alvast heel erg bedankt!

2. Tink

Tink Niet meer actief

Je hebt pech dat ik de mijne net verkocht heb, maar kijk eens op Marktplaats, volgens mij staan er daar ook wel!

3. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb idd eerst op MP gekeken... Vond daar wel een onderstel voor een leuk prijsje, maar beetje ver uit de buurt (140 km rijden), dus dat was helaas geen optie.

NB: mocht je geen Maxi Taxi te koop hebben, maar wel de juiste adapters om een m.c. citi op een X-Adventure Inmotion (model van een jaar of drie geleden) te bevestigen: ook daarvoor houd ik me aanbevolen!
    Volgens mij zijn die adapters er wel ooit geweest, maar ik kan ze nergens meer vinden... Zullen wel uit de handel zijn inmiddels, aangezien zowel de m.c. als de kinderwagen een paar jaar oud zijn :(

4. Tink

Tink Niet meer actief

Sorry, die heb ik niet voor je. Succes verder!

5. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dank je! :D

Deel Deze Pagina