Goedemorgen dames, Ik ben vanaf cd 10 ovu testen aan het gebruiken.. Elke keer heel licht streepje.. Net weer een gedaan en streep word donkerder dan eerdere dagen.. Betekend dit dat me ei in aantocht is? Weet dat ik nog ff door moet testen maar vroeg t me af hihi Xxxliefs
okee vind het nu wel spannend, is de eerste ronde na gestopt te zijn met de pil.. En vind nu wel heel fijn dat ik ten eerste een ei heb en hem misschien ook ga vinden Ik heb goede hoop, en ik zie dat jij vandaag je ei heb.. klussszee have fun !
Morgen nog een keer testen en als hij donkerder wordt dan komt je ei er bijna maar als hij lichter wordt dan is je ei al geweest!
Zulke testen betekenen bij mij helemaal niets. Ik heb ook zulke testen als m'n eisprong nog lang niet in zicht is..
Ga morgenochtend weer op zelfde tijdstip testen ben benieuwd.. Maar hij kan toch niet dan al geweest zijn als die weer lichter zou worden? Daarvoor moet het streepje toch nog heel donker worden?? @Shaddixxx, Ja maar ook als de testen ervoor zo licht zijn?