matrasbeschermer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bar, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    wanneer doen jullie deze op het bed? Of doen jullie hem er helemaal niet op.. Want het kraakt wel onwijs heb ik gehoord.. :)

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb m er sinds vorige week opgegooid. Hij kraakt n heeeeel klein beetje hoor, vind m alleen erg warm.

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb em er vorige week opgedaan en de volgende dag weer afgehaald :( Kon er niet van slapen! Dat ding kraakt en verschuift vreselijk! Heb nu 2 moltons met zeil van bedje van mn dochter aan mijn kant gelegd, en dat slaapt stukken beter!

4. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    weet nog van eerdere zwangerschappen dat ik dat ding alleen onder mijn kont heb liggen ander zweet ik mijn bed uit.

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Bij ligt ie er sinds vanmorgen onder. Maar net met m'n 'middagdutje' kwam ik er al achter dat dat ding vreselijk lawaai maakt, zwaar irritant :(

6. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik heb zo'n ding bij de hema gekocht... kan helemaal over het matras, waterdicht en kraakt niet.

7. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ik heb 'm er sinds gisteravond op liggen. Inderdaad kraakt het een beetje, maar niet zo erg dat ik er niet van kan slapen. Wel warm ja, en ik zweet toch al zo erg 's nachts de laatste weken.

Groetjes, Wendy

Deel Deze Pagina