Echt ff mn ei kwijt Deze maand dacht ik echt dat het raak was, had een felle steek gehad een week na mn ei, was misselijk (echt verschrikkelijk!) was moe, je kent het allemaal wel. Word ik gewoon 1 dag te vroeg ongesteld ik snap er hélemaal niks van! En mijn ongi heeft nog nooit zo'n pijn gedaan normaal heb ik alleen dag 1 dat ik denk dat ik bijna neerval van de pijn maar dat heb ik dus nu al heel de tijd En natuurlijk nieuwe ronde nieuwe kansen ja allemaal heel leuk maar met een cyclus van 42 is een nieuwe ronde wel weer heel erg lang en na 18 maanden en een mk verder ben ik het toch echt wel ff zat! en dat mn lichaam me zo voor de gek houdt nou ik ga dus vanaf nu helemaal niet meer op kwaaltjes letten (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk) En zoals ik altijd zeg NEXT! en om het een beetje positief te houden....op na de volgende ronde |
wat zuur voor je.. ik herken het wel, ook al zijn wij nog niet zo lang bezig. wel een lange cyclus. en vorige ronde had ik dus ook die felle steek een week na ei, en daarna af en toe misselijk. wat een teleurstelling dan he? ik heb nu ook zo iets van, ach het zal deze ronde toch wel niet raak zijn. klinkt negatief maar dan kan het alleen maar heel anders uitpakken. toch een beetje zelfbescherming denk ik. en ik ga ook proberen niet op de "kwaaltjes" te letten! als dat lukt inderdaad ook wil ik niet eerder testen dan wanneer ik echt overtijd ben. ik vind het zooooo erg om een negatieve test in handen te hebben! dan word ik liever ongi!
Elke ronde is al te lang meid is gewoon zo ookal is het de 3e maakt geen verschil. Je lichaam kan je zo voor de gek houden verschrikkelijk gewoon dus vanaf nu let ik nergens meer op haha natuurlijk zeg ik dat wel zo mooi maar stiekem denk je er toch aan onbewust. Maar gezellig als je ook meedoet met niet letten op kwaaltjes Je moet elkaar er toch doorheen helpen! Zie dat je nog 10 dagen moet nou ik duim voor je! Liefs!
ja duurt nog een eeuwigheid betrapte mezelf al op dat ik aan het uitrekenen was wanneer mijn innesteling zou moeten zijn enzo.. *zucht* dat worden 10 lange dagen..
Tja, heel herkenbaar, kon me vanochtend niet inhouden en getest... negatief. Maarja, zie onderaan bij mijn tekst, ik weet hoe het is zo lang bezig te zijn en een miskraam voor je kiezen te krijgen, ooit komt onze tijd en dan zijn we er 100x dankbaarder voor juist omdat je er zoveel voor heb moeten doorstaan. Liefs Cindy
Jammer dat het nega was maar het zegt natuurlijk nog niks! Idd jullie hebben het ook niet makkelijk zie ik zo, zie dat je aan de clomid bent. Ik heb PCOS maar heb het nu onder controle, mocht ik in januari 2009 niet zwanger zijn mag ik terug komen voor medicatie..... Idd dan zijn wij heeel dankbaar! Onze tijd komt wel alleen soms duurt wachten heel erg lang. [-o< voor ons allemaal! Liefs