hallo allemaal] ik kom ook even vieze praat houden haha ik voel af en toe eens met mijn vinger in mn vagina om te kijken wat voor slijm ik heb.... nu was het net onwijs dik, beetje donker/bruin en kon er absoluut geen slierten van maken....het was heel plakkerig en beetje weeeig van geur....wat is dat? iig geen soa of onsteking of iets want heb geen jeuk, pijn of branderigheid
meiden google even cervixslijm of cervixslijmmethode of billingsmethode. Het word op de meeste sites omschreven als een middel om niet zwanger te worden maar je kan het natuurlijk ook omdraaien. Ik ben inmiddels zwanger van nr 3 en voor de 7x zwanger laatse 4x allemaal volgens de cervix methode gr Julia
Ik let meestal op wat voo'n slijm ik heb. Maar het elastische slijm dat je een aantal cm kunt uitrekken nog niet gehad. Misschien eens bijhouden in die formuliertjes... Thanx voor de tip!
ik had doorzichtig slijm nu vanmorgen weer doorzichtig met afvegen had gister avond ook pijn onderin me buik en last van me rug en beetje misselijk du voel ik ook licht iets onderin me buik wat kan dat zijn
Kan dat vruchtbare rekkerige doorzichtige slijm dus ook na je ei pas komen als je dus net niet meer vruchtbaar bent ?
Ik heb indd gelezen dat dat kan... Dat het slijm pas naar buiten komt wanneer je je ei al hebt gehad. Liefs Debby
vandaag zou ik mijn eisprong hebben, maar ik heb juist helemaal geen afscheiding, dus waarschijnlijk ook geen ei. ik doe niet aan ovutesten omdat ik vorige maand merkte dat ik er dan juist teveel mee bezig ben.
me doorzichtige slijm is nu weg had gister een beetje hele licht bruine afscheiding het was heel licht op me inlegkruisje met afvegen niks en nu is het weer weg wat kan dat allemaal zijn groetjes
Ik vind het vruchtbare slijm altijd tussen dun/waterig wit slijm. Er zitten dan "klontjes" eggwhite tussen. Ik heb nooit alleen eggwhite. Nu voor het eerst heb ik ook een misselijk gevoel erbij. Hebben meerdere van jullie dat je misselijk word rond je eisprong? liefs
hoi allemaal over witte slijm gesproken. de een zeg dit de andere dat als je vocht verlies of slijm of meer wit vloed en je heb er ook buik klachten bij zoals bij je eierstokken weet je eigenlijk wel zeker dat je vruchtbaar bent of je eiersprong. ik heb namelijk het zelfde vorige maand had ik meer witte dikke slijm maar had wel mijn eiersprong dat weet ik omdat ik ook last had van mijn eierstokken. deze maand meer vocht maar heb wel mijn eiersprong gehad had klachten aan eierstokken en mijn baarmoedermond stond een beetje open. dus het kan elke maand anders zijn. wat ook een tip is als je denkt ik verlies meer vocht of slijm voel aan je baarmoedermond of die wat open staat meestal ben je dan vruchtbaar. gr. jojo29
dat slijm is nu helemaal weg had eergister heel licht bruine afscheiding en sinds vandaag is het bruine weg en heb ik nu witte plakerige afscheiding heb me baarmoeder gevloelt steeds eerst was die zacht en zat helemaal boven nu is die hard en ook helemaal boven je voelt wel dat er slijm nog zit bij de baarmoeder ik weet niet wat het kan zijn maar me baarmoeder blijft nu hoog hoelang duurt het na de eisprong dat de baarmoeder weer sluit en naar beneden gaat als je niet zwanger bent