Tijdens mijn ongi verlies ik meestal heel veel bloed, vooral de eerste 2 tot 3 dagen Ik voel het bloed er gewoon uitstromen, gepaard met veel buikpijn, vooral cd 1 en 2 Elk uur moet ik nieuw maandverband nemen, een tampon heeft die eerste dagen ook geen nut dan Wat ik me af vraag is, heo komt het dat je zoveel bloed verliest? Sommige mensen zijn er met 2 dagen vanaf, en verliezen heel weinig bloed Hoe komt het dat andere dan zoveel verliezen? Heeft dat te maken met de dikte van je baarmoederslijm wat dikker is ofzo? Het gekke was wel dat ik vorige maand, minimaal bloedverlies had tijdens mijn ongi, hoe kan dit dan, dat ik normaal heel veel verlies en een maand dan maar weinig?
Niemand een idee hoe het komt dat de een veel bloed verliest en een ander weinig? Ons maandelijkse bloedverlies moet toch ergens vandaan komen
@ sterretje08 Ik heb geen idee maar ik weet wel dat ik er ook last van heb. Vooral die eerste 2 dagen nou niet normaal meer. Toen ik aan de pil was, was ik altijd minimaal ongi maar nu... groetjes
dat bloedverlies komt doordat je baarmoeder het slijmvlies afstoot waar geen bevrucht eitje in heeft genesteld. bij de ene vrouw is het bloedverlies heftiger dan de andere. waar dat mee heeft te maken weet ik ook niet.