Witte sokken weer mooi wit krijgen maar hoe? Er zitten bij mij altijd nog kleine inimini pluisjes op waardoor ze weer vaal lijken. HELP HELP HELP
Inderdaad zo doe ik het ook. Eens in de zoveel tijd alle witte sokken in een emmer, scheut chloor er in, lekker weken. Vervolgens de wasmachine in op 90 graden. (Daarna was ik altijd het witte beddengoed ed. mocht er dan nog wat chloor in de machine zitten oid verpest ik in ieder geval geen kleding )
en ik heb nog zo'n perfect goedje van de amway dat heet color Bleach en is ook bedoeld voor de was met kleurtjes zodat je alles eruit krijgt en geen vlekken chloor erin krijgt. Daar doe ik mijn gordijnen altijd mee
ik ben op dit moment ook aan het wachten tot mijn wasmachine klaar ios en dat ik er weer nieuwe in kan doen en dan naar bed ik heb zo'n 6 a 7 wasmachines per dag 9als je rekent met een 7 kilo wasmachine) nu heb ik gelukkig sinds kort een 10 kg wasmachine...ik pas er zelf ook in...hahaha
Wat een moeite doe jij voor je sokken zeg. Als mijn sokken er niet meer uitzien dan flikker ik ze lekker weg.
Ik doe dat regelmatig met rompers. En daarna draai ik de machien even leeg op 95 graden, wat sowieso al goed is.
Was jij m dan leeg op 95 graden?? Pff zou ik echt zonde van mn water & stroom vinden want het is een programma van 2 uur! Ik zou er dan wel wat witte was bij doen... (K)
Dat is zelfs goed om 1 x op zoveel tijd te doen (liefst 1 x per1 a 2 maanden) Waarom? Omdat je dan de wasmachine reinigt liefst zelfs met azijn. doe je namelijk was erin dan doe je nog niet de wasmachine reinigen weer ontopic: je kunt ook Soda bij de witte was doen helpt ook goed hier
ik doe dat ook iedere 3 maanden hem even op 90 graden zonder er iets in laten lopen. Als je dat niet doet kan je witte was op ten duur grauw worden
Soda heb ik ook een tijdje gedaan, maar aangezien mijn schuurtje (Waar ik in was)geisoleerd is stond mijn soda als melk in t bakje. Ik denk door de warmte?! En ook ik doe idd mijn machine 1 keer in de maand leeg op 95 wassen. Schijnt als je vloeibaar gebruikt dat t slecht is voor de leidingen enz. Vanish ben ik niet zo heel dol op. Waarom weet ik niet?! Heel erg bedankt voor de snelle reacties allemaal. Kan ik me binnenkort weer lekker uitleven op mijn was! Love fisse sokken!!!! Hahahahah
Ik gooi ze eigenlijk dan weg en koop nieuwe... Maar merk wel dat ze vaak faal worden na een paar maanden, dus dan mogen ze ook best weg. En lege machine laten lopen op 90 graden? Doe ik ook eens per 2 maanden met een flinke scheut azijn om de machine te reinigen...
Ja.. en als je dan steradent gebruikt.. neem dan niet met die blauwe bolletjes erin.. want anders heb je blauwe sokken.. in mijn geval dus blauwe badlakens..
steradent... zo'n tablet voor een valsgebit schoon te maken? dat ga ik een x proberen! (oma heeft die ) sokken weggooien.... manlief wil alleen NIKE sokken (hoe bedoel je merkbewust?) sokken van de zeeman draagt hij echt niet! en meneer doet deze dure witte sokken dan aan in zijn zwarte werkschoenen! dan moet je kijken als hij savonds thuis komt zzzz