Heb de laatste tijd veel hoofdpijn moet erg vaak naar de wc, ben geregeld behoorlijk moe en mijn tepels zijn erg gevoelig lijkt me niet dat de symptomen zijn van een zwangerschap wel? En de vorige keer toen ik zwanger was werd ik tussendoor gewoon ongesteld :S:S.
hoi, Zou kunnen. Ik heb wel vaker hier iets over gehoord. Ikzelf heb nu last van buikpijn en steken links onderin. Wanneer is je NOD? Misschien kun je al wel een testje doen? Groetjes Amanda
Ja goeie vraag wanneer me nod. ik weet dat ik zondag me laatste pil heb. De eerste keer is het bij mij fout gegaan vanwege dat ik antibiotica kreeg in combinatie met de pil. Maar doordat er dat gebeurd is wil ik ergens ook wel heel graag kinderen maarja Maar wanneer me NOD dus is weet ik niet. Maar me tepels zijn gevoelig als je er aan komt en heb sinds een tijdje ook last van een dikkere buik. Mja zou ik wel raar vinden want toen ik de eerste keer 9 weken was zag je bij mij dus helemaal niks.
Maar waar ik dus nu mee zit is voor hetzelfde geldt ben ik na zondag weer ongesteld en hoe kan ik dan weten of ik het uiteindelijk wel of niet ben want ja de vorige keer heb ik het gechecked om dat ik na 9 weken last begon te krijgen van ochtendmisselijkheid.
? ben je nog aan de pil of snap ik dat nou verkeerd? Je kan dan gewoon testen als je aan het eind van je strip bent. Bel desnoods ff de huisarts.
Wat voor een 'menstruatie' had je tijdens je vorige zwangerschap als ik vragen mag? was het licht bloedverlies of echt veel verlies zoals bij een normale menstruatie? Als je denkt zwanger te zijn kan alleen een testje jou het antwoord geven meid, maar je wilt ook graag zwanger worden neem ik aan, dit vraag ik omdat je zegt dat je ook nog de pil slikt. Succes met testen. Groetjes.
tijdens mijn vorige zwangerschap had ik gewoon normaal bloedverlies. En tja deze keer heb ik en de pil goed geslikt en geen antibiotica gehad. Zit wel aan de anti depressivia. dus vind het allemaal wat vaag was gisternaaf en vanmorgen best wel misselijk en de eet de laagste paar dagen ook behoorlijk veel. net zo een eetbui ofzo.
Nou moet zondag dus ongesteld worden en heb vandaag getest met de digitale clearblue en neem aan dat het niet te vroeg is. En er stond niet zwanger. Ergens benk wel blij maar vind het ook wel erg jammer
da snap ik da je da zegt. maar bij de clearblue stond dat je niet te veel mocht drinken net voor de test
Antidepressiva hebben geen invloed op de pil hoor! Ik slik ook antidepressiva en een flinke dossis ook. Wij doen IVF-ICSI en ik mag dit gewoon blijven gebruiken bij al de hormonen. Dat kan dus niet de oorzaak zijn.. En idd sommige anidepressiva kunnen je dikker maken.. Trouwens, antidepressiva kunne je ook misselijk maken, en behoorlijk ook! Aangezien je netjes de pil slikt denk ik niet dat je zwanger bent