Hallo dames!!! maandag word onze uk alweer een jaar en zondag vieren we dit ik heb net even het setje gepast wat ik klaar had liggen maar ben er toch niet tevreden over, hij lijkt ook nog te groot dus ik ben opzoek naar inspiratie!! dus please deel je foto voor me??
Misschien kun je inspiratie opdoen in het topic; wat draagt je baby vandaag? (Ofzo iets) staat ook bij baby/dreumes...
Ik heb hier al een jurkje klaar hangen van S&D le chic van de zomercollectie van vorig jaar. Toen in de opruiming gekocht en goed gegokt qua maat. Ik heb 2 mooie hangen dus kan nog kiezen.
Ons meisje is afgelopen maandag 1 jaar geworden. Ze droeg een jurkje en bolero van Buy Fashion, Children met een legging van bakkeboe. Dinsdag hebben we nog een klein feestje gehouden en toen had ze dit jurkje Buy Printed Scene Dress (3mths-6yrs) online today at Next Direct Netherlands aan met een roze vestje en legging.
Ik lees even mee want ons dochtertje wordt over 4 weken 1 jaar. Ik vind de jurkjes van Dirkje altijd heel mooi, weet iemand een website waar je ook de collecties van voorgaande jaren nog kunt bestellen?
wat een dilemma he zo'n verjaardags outfit heb hier al een jurkje liggen, voor zekerheid nog ff gepast van de week anders zou ik ook met dit dilemma zitten. Heb nu een wit jurkje van Primark(zie foto) maar heb ook nog een ander jurkje op t oog: Jurkje Anke | Jurkjes | Inkie Kidscorner hier dus nog grote twijfel welke t nou echt gaat worden
Ik dacht dat ik de enige 'maffe' moeder was die hier al (een tijdje) mee bezig is, haha! Ik drie jurkjes die in aanmerking komen, maar het ligt zo aan het weer. Jottum, Bonnie Jean en een van de Hema. ClassyGirls Fashion, Bonnie Jean staan leuke verjaardags/feestjurkjes op.
Wat een leuke meisjes!! echt plaatjes, en leuke kleertjes!! ik heb nu 3outfits liggen die kunnen maar ben er nog niet van overtuigd word echt gek van mezelf hihi
:Wij vieren morgen de verjaardag van onze dochter. Ik zal dan ook even een foto plaatsen. Het is een jurkje in stijl van het kaartje wat we hebben verstuurd. Alles moet bij elkaar passen
voor de bijna-jarige, jarige, en net-jarige geweest, gefeliciteerd!!! wat vliegt de tijd he. wij waren hier doodleuk verjaardag beetje aant plannen, voor taart kijken totdat ik vandaag 'de klap' kreeg dat het over 4weken al is! vandaag precies 11maanden oud pff waar is mn kleine meisje. gaat echt véél te snel, kind loopt verdikkeme al
hihi jammer he, ik wou dat ze ook nog iets langer klein bleef. helaas groeit ze erg snel. ze is nu al bijna baby af. TS; nog geen foto's kunnen maken?
jazeker, maar was zoooo druk met voorbereidingen enz dat ik vergeten was te plaatsen, even het domme plaatje er omheen weg denken hoor hihi, was ff testje