Even een nutteloze vraag nav een aflevering van de jongens tegen de meisjes Dus: trekken jullie elke dag een schone bh aan??
Uh nee en ja. Als ik niet veel gedaan heb die dag trek ik hem rustig nog een dag aan maar als ik veel zweet (warm weer) doe ik halverwege de dag een schone aan en gebruik ik er 2 op een dag.
Ik doe meestal 2 dagen met een bh en dan in de was. Alleen in de zomer of als ik erg gezweet heb dan wel iedere dag.
Nee. Heb maar drie redelijke bh.s maar als ik thuis ben heb ik er vaak niet eens een aan..... Hou niet van die knel dingen. Maar twee drie keer per week verschoon ik maar heb maar een lieveling,s bh en die draag ik toch het meest.
nee om de dag. Thuis trek ik hem vaak uit of ik moet bezoek ofzo verwachten haha. sportbh gaat gelijk in de was die is altijd nat van het zweet
Ik doe 2 of 3 dagen met een bh. Savonds doe ik hem altijd uit want dan zit het niet meer lekker. Met warm plakweer doe ik wel iedere dag een schone aan.
Twee of drie dagen. Ik heb een favoriete en die was ik vaak savonds en dan is die sochtends weer klaar voor gebruik Sportbh gaat meteen de was in...
De laatste tijd zijn de k'nijnen heerlijk uit het hok. (Ik heb geen passende bh's meer door de zwangerschap.) Eik met zeggen: dat bevalt me veel beter! Normaal kan ik er tot een week mee doen, afhankelijk van het weer en van de kleding die ik verder aan heb. Als ik ook nog een hemdje aan heb, dan zit die hoger dan mijn bh en komt het meeste zweet daar in. Ik trek wel elke dag een schoon hemd aan. En 's zomers soms ook wel elke dag een schone bh. Dan spoel ik mijbh 's avonds gewoon even schoon.