Zoontje is positief ook bij GGD sinds zaterdag. Ik zelf zondag een positieve zelftest. Pcr op t werk (ziekenhuis) geeft negatief aan....daarna nog zelftest gedaan en ook die positief. Ik heb overigens wel keelpijn en spierpijn in m'n lijf.... Voor de zekerheid vandaag GGD pcr laten doen... Ik vind t erg bijzonder.. Zie foto zelftest...was toch best duidelijk Maar iemand ervaring met een vals positieve zelftest?
Hier zeiden ze bij de ggd dat de kans op vals negatief groter is dan de kans op vals positief - zeker bij twee positieve zelftesten, overduidelijk contact met iemand met corona én klachten, zou ik ervan uitgaan dat positief klopt. Lijkt mij dus eerder vals negatief dan vals positief.
Was een tijdje terug ook in het nieuws… Als je meerdere positieve zelftesten had en toch een negatieve uitslag kreeg bij de GGD, of je dan opnieuw een afspraak zou willen maken bij de GGD.
Heel eerlijk vind ik hem niet zo overduidelijk hoor. Ik zie wel een streepje, maar vind hem erg licht. Ik heb hier in huis ook een paar keer zulke lichte zelftesten gehad. Die waren steeds negatief bij de ggd. Maar dan waren ze niet in contact geweest met corona (voor zover we wisten) In jouw geval, met jouw klachten zou ik bij deze ook uitgaan van positief. Ben wel benieuwd wat de uitslag van de GGD is.
Hij is wel heel licht. Mijn jongste had ook eens zo’n thuistest en die was negatief bij de ggd Mijn positieve zelftest was nog dikker dan de controle streep Ik zou de pcr uitslag afwachten
Ik vind de test best duidelijk eigenlijk. Zo zag mijn test er ook uit op de eerste dag dat ik positief testte en ik had niet veel later ook een positieve PCR. Ik heb in mijn omgeving ook wel vaak gehoord dat het eerst met zo’n streepje begint.
Zo zag het streepje op de test van mijn oudste er ook uit, 2x. Bij de GGD was ze negatief en dat was leidend zeiden ze. 2 dagen na die uitslag nog eens getest met een ander merk en die was negatief.
Mijn pcr test was negatief....dus was t een vals positieve zelftest. Vanochtend weer met dochter gaan testen....flink verkouden deze ochtend toen ze wakker werd.... zelftest negatief....maar ja dat zegt blijkbaar niks meer
Zo'n test had ik afgelopen zaterdag. Ook positief bij de ggd. Had ik ook verwacht, zoon was ook Positief en ik had klachten. Maar ik ging naar de ggd zodat ik een herstelbewijs heb voor bij m'n vaccinatie, niet omdat ik het niet vertrouwde.