Dag Meiden, Ik hoop dat iemand dit herkend..... vorige maand had ik een positieve zw test helemaal blij natuurlijk helaas toch ongesteld geworden.... en verder er niet meer aangedacht. Nu kon ik gister weer testen.... en weer positief.... voelde me ook wel moe misselijk...gewoon zwanger dus.. helaas werd ik vandaag weer ongesteld.... Is het mogelijk dat je zwanger bent en gewoon je menstruatie krijgt? ik mag vrijdag naar de gyn voor een echo. (ik had gebeld naar mijn gyn en kon gelukkig al voor vrijdag een afspraak maken) herkend iemand dit????
ik herken het zelf niet, maar wel eens van gehoord dat iemand gewoon ongesteld werd, fijn dat je naar de gyn kan,hopelijk dan meer duidelijkheid! Aan testen heb je nu ook niet zo veel denk ik..
Ja, dat kan zeker dat je nog gewoon je menstruatie krijgt als je zwanger bent. Er zijn zat meiden die de eerste maanden gewoon menstrueren en sommige zelfs heel de zwangerschap. En waarom het is? Misschien iets hormonaals? Is het echt een menstruatie net als normaal of verlies je alleen wat bloed. Hoeveel dagen bloed je en is het echt rood? Succes met de echo vrijdag. Ik heb het zelf nooit gehad overigens. Wel bij de eerste rond de tijd dat ik weer mijn menstruatie zou verwachten wat oud bruin bloed verloren. Verder niks. Was ook maar 1 dag.
ik heb altijd een menstruatie van 4 dagen. en duidelijk donder bloed. (zoals altijd) testen heeft idd geen zin meer haha blijft positief maar wel die menstruatie. hoop dat ik vrijdag meer duidelijkheid heb dan weten we waar we aan toe zijn