Hallo meiden! Sinds deze maand begonnen met ovulatietestjes om mn lichaam beter te leren kennen.. Alleen geeft dat op het moment alleen maar onzekerheid.... (Als het gelukt is), heb ik een foto als bijlage bijgevoegd.. Zo'n 2 dagen had ik een zichtbare teststreep maar naar mijn idee niet positief... Toch???? Als ik de bijsluiter moet geloven, is dit een negatieve test. Na deze 2 dagen werd de teststreep ineens veel minder zichtbaar. Ergens ben ik dan bang dat mn piek toch is geweest? Zou het wb dagen niet kunnen zeggen.. Cyclus schommelt tussen 28 en 35 dagen, dus piek kan ook nog volgende week komen....... Wat denken jullie? Testjes in bijlage negatief?? of toch positief.... Groetjes Sabrina
Bedankt voor de reacties! Blij dat mijn vermoeden ook bevestigd wordt... en dat betekend dat we nog niet te laat zijn Maar is het dan normaal dat ze zo schommelen? De streepjes die ik nu krijg zijn veeeel lichter... We testen in ieder geval nog even door! Ben benieuwd wanneer de knaltest dan zal zijn! Groetjes!
Negatief. In de aanloop kan je LH nogal schommelen. Ik heb vaak hele lichte streepjes, 2 dagen voor positieve een wat duidelijkere, 1 dag ervoor een omo witte en de dag daarna een knaller.
Oke... Ik wacht gewoon nog even af. Testen blijven tot nu toe zo goed als wit.. Heel klein streepje.. Ben benieuwd of er nog een knaltest gaat komen. Zou toch ergens deze dagen moeten zijn. Groetjes!