Heb net mijn kleine teen tegen de poot van de bank aan gestoten, dit geberud wel eens vaker ( ben niet zo handig ) en dan na een tijdje trekt de pijn wel een beetje weg, maar het blijft nu zo pijn doen het is niet normaal, kan niet normaal lopen. heb dr ijs opgedaan maar die pijn blijft zitten, het klopt ook een beetje, ... Ik ga niet naar de dokter ofzo want aan een ( eventuele ) gebroken teen doen ze toch niets ... Maar damn wat doet dit pijn ... iemand tips wat ik nog kan doen ? Auw
Vasttapen aan de teen ernaast, maar ik zou je aanraden dat door de dokter te laten doen, dan weet je zeker dat het goed zit. Sterkte!
auw.. Wat je zou kunnen doen is je kleine teen vasttapen aan het teentje ernaast. Wel even een gaasje ertussen. Maar dan heb je iets meer stevigheid. Beterschap !
Zo herkenbaar! Doe ik ook al heel mn leven. Heb t 1x in t diepen van t zwembad gedaan. Wilde weg zwemmen en schopte per ongeluk tegen mn toenmalige vriend aan....en die kwam me meteen ff lekker soppen...Dus bijna verzopen ook nog Die was ook meteen goed gedaan want jezus wat n pijn. Toch naar t ziekenhuis geweest. Rekverband er om (was niet alleen mn teentje ook n botje verderop IN mn voet) en dat hadden ze te strak gedaan dus de dag erop n helemaal blauwe voet en weer naar t ziekenhuis zo erg heb ik t niet meer gehad erna. Maar wel nog n paar keer tijdens een erg ongemakkelijke tijd...nml hoog zwanger van de eerste. En dan kom je dus ECHT niet meer vooruit met n dikke buik EN n gebroken kleine teen. Je denkt waar heb je dat kleine ding nou voor nodig? Nou voor je evenwicht dus! En aangezien je die al zo fantastisch hebt met zon dikke toeter 2e zwangerschap heb ik toen halverwege maar even t zelfde gedaan...maar dan met mn rechter teentje. En gister wil ik de wc in lopen om een pannetje leeg te gooien en wat denk je? *KNAL* au! Jawel weer mn linker kleine teen...die wilde schijnbaar niet mee naar binnen. Beetje pijnlijk...beetje blauwe plek maar kon nog wel wiebelen zonder al teveel pijn dus t is niet weer gelukt maar t zou me niks verbaast hebben tenen en dan speciaal kleine tenen breken is niet handig...kan je beter met n vinger doen. Kunnen ze tenminste nog wat mee Zelfs intapen doet niet veel hoor. Misschien scheelt t iet wat in de pijn als je loopt maar verder is het uitzieken Sterkte!