hier bij de primark gekocht. witte lange mouw stretch. 5 voor 7 euro koop al zn rompers en truitjes hier bij de primark. gelukkig lekker dichtvij want het is de enigste in heel nederland
HEMA!!!! Niet die in een pak, maar die je los kunt kopen A 3,95 per stuk. Ze zijn er in het wit, turquoise blauw, paars en (sinds kort) rood Zit zo'n rond wit stickertje op waarop staat: Stretch Ik vind ze super! Heb alle merken geprob, van heel duur ...tot heel goedkoop maar tegen deze kan niemand op hoor Mirre
Een meisje bij mij op het KDV heeft altijd hele mooie rompers (stretch) aan, zij heeft denk ik de maat die jij zoekt. Ik zal aankomende week eens kijken naar het merk!
Dat schijnt iets in rotterdam te zijn. Hoorde mijn schoonzus er laatst over, dat alle vrouwen in de metro enorme tassen van de primark hebben
Net even gegoogled op Primark....hihi van vrienden uit Spanje heb ik een vestje gekregen voor mijn zoon van het merk wat ze daar verkopen...weet ik eindelijk waar ze het vandaan heeft
Hema heeft toch wel die maat? Dacht ik iig! Ik moet ze ook weer gaan halen in die maat want 74/80 kan niet lang meer. Ik vind die van de Hema wel super! En dan vooral die losse. Die in een pak gaan ook wel...maar zijn een stuk dunner. Hebben ze ze niet bij de h&m?