Welke creme om litteken te laten 'verdwijnen'?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poema, 16 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Mijn dochter had met kerst een gek pukkeltje op haar wang. Dat is een beetje gaan ontsteken en uiteindelijk is daar een korstje op gekomen. Die heeft ze er natuurlijk afgekrabd... Maar nu zit er dus nog steeds (al een maand denk ik) een rood plekje (litteken) op haar wang. Is er een goede creme die ik hierop kan smeren zodat dit plekje lichter wordt?

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

van kruidvat eigen merk heb je littekencreme maar ik weet niet of dat voor kinderen geschikt is, mijn man gebruikt dat en het werkt wel, het rode, opgezette is al een stuk minder.

3. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Ik gebruik Calendulan creme van VSM. Is ook super spul.

4. Onder water

Onder water Niet meer actief

Litteken creme van biodermal werkt als een tiet

5. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Littekencreme van Biodermal is inderdaad erg goed! Maar ik weet niet of je die voor baby's mag gebruiken.

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

bio oil moet ook echt goed zijn maar ook daar weet ik niet van of het kan bij baby's

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    deze mag je bij baby's ook gebruiken
    mijn dochteris geboren met een schisis(hazelipje) en smeer al vanaf datze 3 maand is je ziet er bijna niks meer van

8. Maikkie

Maikkie Lid

24 jul 2009
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bio oil werkt super. Bij een nichtje was een plekje weggehaald waar ze een klein litteken aan overhield. Is nu niks meer van te zien.

9. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    ha dames, dank voor de tips. Ik heb de creme van Biodermal gehaald gisteren. En het er twee, drie keer opgesmeerd. Het lijkt net of het plekje al minder rood wordt, maar dat kan toch niet zo snel?

Deel Deze Pagina