Mijn dochter had met kerst een gek pukkeltje op haar wang. Dat is een beetje gaan ontsteken en uiteindelijk is daar een korstje op gekomen. Die heeft ze er natuurlijk afgekrabd... Maar nu zit er dus nog steeds (al een maand denk ik) een rood plekje (litteken) op haar wang. Is er een goede creme die ik hierop kan smeren zodat dit plekje lichter wordt?
van kruidvat eigen merk heb je littekencreme maar ik weet niet of dat voor kinderen geschikt is, mijn man gebruikt dat en het werkt wel, het rode, opgezette is al een stuk minder.
Littekencreme van Biodermal is inderdaad erg goed! Maar ik weet niet of je die voor baby's mag gebruiken.
deze mag je bij baby's ook gebruiken mijn dochteris geboren met een schisis(hazelipje) en smeer al vanaf datze 3 maand is je ziet er bijna niks meer van
Bio oil werkt super. Bij een nichtje was een plekje weggehaald waar ze een klein litteken aan overhield. Is nu niks meer van te zien.
ha dames, dank voor de tips. Ik heb de creme van Biodermal gehaald gisteren. En het er twee, drie keer opgesmeerd. Het lijkt net of het plekje al minder rood wordt, maar dat kan toch niet zo snel?