De vriend van een vriendin van mij vindt K3 sexy... Omdat ze van die korte truitjes en rokjes aanhebben. Hij zet het ook heel vaak op voor hun kindjes. En hij kijkt "gezellig" mee... Vinden jullie mannen dat ook? Ik zie K3 opeens heel anders nu...
Uhmmm... dat is de hele formule van K3. Leuk voor de kindjes, lekker voor de papa's. Alle papa's die ik ken vinden die drie meiden wel geil.
K3 zijn sexy gekleed ja, volgens mij vind iedereen dat wel. Daarom willen de papa's maar al te graag mee naar k3 haha of mee kijken op tv.
Nou ja, ik kan me voorstellen dat het voor de mannen niet vervelend is om naar te kijken....het zijn tenslotte wel mooie vrouwen. Maar K3 sexy?
tsja, "gertje" van studio 100 is zo gek nog niet. die wist dat ie ook iets voor de papa's moest doen! Mijn man kijkt ook graag mee ECHT knap vindt ie ze niet volgens mij, hoogstens wel leuk om te zien van die wulps geklede meiskes. Maar goed ik kijk ook graag naar bepaalde mooie tv mannen. oog wil ook wat.
Haha, luister maar eens naar het allereerste nummer van K3, dan weet je hoe "onschuldig" ze bedoeld zijn
hahaha mijn man vind het 10 keer over niets.... alleen nu josje erbij gekomen is zegt hij : die ziet er tenminste nog een beetje goed uit
mijn man vond k3 al wel leuk voor we Emma hadden. En ja dat was vooral door de rode k3-er Karen. hij vind de muziek nu ook gewoon grappig hoor! Hij danst net zo enthousiast mee als Emma.Moet zeggen dat ik de liedjes ook leuk vond toen ik ze vaker hoorde bij mijn oppaskindjes en op de peuterspeelzaal waar ik stage liep. Nu is Emma helemaal verzot op k3 en moet vaak de dvd aan. Dan heb ik de liedjes wel even gehoord omdat ze steeds dezelfde wil horen: kusjes zegt ze dan= kusjes dag, boem boem= hart verloren en dok dok= dokter dokter maar we genieten lekker mee met onze dochter
Hier wordt de dvd ook helemaal grijs gedraaid hoor! Vind het zelf wel vrolijke nummers en lig regelmatig in een deuk om een dansende en proberende mee zingende peuter. Papa danst trouwens ook gewoon mee Ach ja, als onze dochters straks een jaar of 14 zijn kunnen we luisteren naar de nieuwe backstreet boys...kunnen de mama's ook weer mee kijken, hihi!
ik moet altijd grinniken als ik hoor: en dan draag ik een matrozenpet....en niet veel meer dan dat oe lala uit liefdeskapitein
sexy nee vindt ik niet ...ik vindt ze eerder speels gekleed ja en ze zijn gewoon mooi.. maar er is een liedje waarvan ik iedere keer zeg...is een rare tekst voor een kinderliedje...weet niet welk liedje precies...maar het gaat een beetje van..."kom jij mag me verslinden, maar doe het heel zachtjes" uhmmmmm
Heyah mama is dat. Er zijn nog wel meer songs van K3 met dubbelzinnige teksten, luister maar eens naar 'dokter, dokter', 'Ali Baba', 'Honingbeer', 'Liefdeskapitein', 'Wat ik wil' enz...
Mijn man valt niet op blond, maar als er 3 latina's in dezelfde truitjes en rokjes hadden gestaan dan had hij het denk ik best sexy gevonden hoor
ik vind de teksten ook meer voor de papa's dan voor de kindjes als ik eerlijk ben. en de kleedstijl...tjah. ook niet echt afgespitst op een gemiddelde 5 jarige denk ik. gertje weet wel waar hij mee bezig is. als ik me niet vergis werd de verleiding hem ookal te groot ook.
Zijn wel meer liedjes die qua muziek misschien leuk zijn voor de peuters, maar luister maar eens naar de teksten! Nou is K3 ook niet begonnen als kinderband, hoor.....ze wilden eigenlijk een nieuwe meidengroep zijn, maar de muziek sloeg niet aan bij jongeren, maar bij peuters/kleuters!
Het is toch leuk! Mijn man vindt Josje de mooiste dame! Geef hem eens ongelijk! Maar Die andere twee vindt hij niet echt wat. Laat hem maar lekker kijken. Sommige teksten tja... gelukkig denken die kleintjes niet echt verder